Když odbila šestá hodina, nasedal jsem do svého žlutého mustanga a vyjel v závěsu s těma kreténama.
,,Kurva pohni si, nechci tady strávit více jak pět hodin!" Nebavilo mě to, ta budova mi připomínala tolik věcí, tolik věcí které bych chtěl zapomenout. Když jsem na začátku říkal že nevím jak jsem se sem dostal tak jsem vám lhal- samozřejmě že jsem vám lhal, kdo by ne. Kdo by řekl cizím lidem co ho děsí, co je jeho slabé místo, co ho s výkřikem budí ze spánku. Byl bych blázen kdybych vám to prozradil. Myslel jsem si že jsem se přes to přenesl ale od doby co je tu Harry, mám čím dál tím horší pocit že ne. Jsem tak strašný ubožák, tohle se již nesmí opakovat. Nenápadně jsem si vytáhl piksly prášku a dva si vysypal do dlaně a následně si je hodil do krku. Už bude všechno v pohodě. Musí být.
Neměl jsem dále čas nad přemýšlením a vydal se do dveří kde byl právě Rob s nějákým klukem.
,,Červená" Usmál se samolibým úsměvem.
Harry Pov:
Když odešel- když odešel, došlo mi že si za to opravdu můžu sám. To já mu přece řekl že si může vše vybít na mně, jsem tak hloupý. Teď kvůli mým neuváženým krokům ležím na nepohodlném lůžku s jizvami přes celá záda. Budou tu vždycky, vždy když se na ně podívám, vzpomenu si na tu bolest.
Ne! Ne takhle to být nemůže. Nechci- nesmím být ten slabý klučina který byl šikanován ve škole. Nechci být kurva ta slabá, submisivní děvka kterou prodal vlastní fotr. Já- já se stanu. Stanu se tou nejdokonalejší kurvou. Budu dokonalý, všichni po mně budou toužit a já- já se jim vysměju. Všem, nikdo na mě nebude mít právo, jen já sám. Nikdo jiný! Nikdo už mi takhle moc neublíží, to já si budu určovat pravidla. Jen já!
Jedna věc je ale bohužel jistá, nikdy bych nemohl být ten dominantní- ne v tom pravém slova smyslu. Nikdy bych nemohl být já ten kdo zasune, ať chci nebo ne, miluji to když mám v díře péro. Miluju to!
,,Pane Tomlinsone, jak se cítíte?" Z mého přemýšlení mě vyrušil hlas nějáké ženy. Až po chvíli mi došlo jak mě nazvala. Tomlinsone? Nějáký omyl.
,,Stylesi, jmenuji se Styles." Procedil jsem skrz zatnuté zuby.
,,Omlouvám se ale máte špatné informace o situaci. Patříte Panu Tomlinsonovi, tudíž jste-"
,,Ještě jednou mi řekněte pane Tomlinsone a já vám- Omlovám se ale opravdu si to nepřeji, takže mi říkejte Stylesi a jestli bude nějáký problém tak vše můžete dát na mé jméno. Takže- Styles" Žena se na mě dívala s vykulenýma očima. A já? Já byl opravdu překvapen mým chováním- mile překvapen. Tohle byl první krok.
,,Do-dobře pane, pane Stylesi" Vykoktala ze sebe neustále s nevěřícným pohledem. A mnou mezitím projížděly kapičky vzrušení a toho že by můj plán mohl vyjít..
Stačí jen roztáhnout křídla, jen roztáhnou křídla a všem těm zkurvysynům ukázat čeho jsem schopný.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak jsem slíbila- NOVÁ KAPITOLAAAA!!!!
Takže ehm ehm, někdo si určitě všiml kama se příběh bude ubírat- A já se chci zeptat na názor :3 Nebo jinak- třeba můžete napsat své nápady kama si myslíte že se bude ubírat.
Psaní této kapitoly mě opravdu bavilo a asi to tak bude i vypadat :D (Ne že by mě to jindy nebavilo ale doufám že chápete jak to myslím :233"
No k ostatním kapitolám... Doufám že přes týden zvládnu napsat alespoň dvě. Prostý důvod- vstávám v pět ráno na brigádu, o půl druhé se vracím. Odpoledne často usnu a v podvečer se snažím věnovat přátelům no a knížka- Snažím se:3
Mějte krásný večer, vaše Adél :P
ČTEŠ
**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.S
FanfictionKdyž jsem ho tam viděl, nikdy by mě nenapadlo, že z něj udělám to čím je teď- Dokonalá kurvička Bohužel jsem nikdy nepočítal s tím že se Karty Otočí. #1 louistomlinson - 30.9.23-