Twenty-Two

854 44 13
                                    

Když jsem vkročil do obývacího pokoje, to co jsem viděl mi na chvíli sebralo dech.

Chvíli jsem myslel že mě šálí zrak, ale byl tam. Ve vší sví kráse tam seděl na konferenčním stolku s nohama těsně u sebe.

,,Měl by jsi klečet" To že mě rozhodil jsem dávat najevo nehodlal a tak jsem začal jako pokaždé, jako ten který má navrch. Což já vlastně mám vy hlupáci.

,,Můj Pán mi neřekl nic o tom že bych před vámi měl padat na kolena." Usmál se samolibě a přešel až ke mně. Nebudu lhát, hned teď a tady jsem z něj chtěl strhat oblečení a vyšukat z něj duši. Zabraňoval mi v tom ale pocit toho, že je tu někde Harry a také to že Leo má pána. Brzdila mě myšlenka toho že je Harry dokonalý, vím to jen můj mozek to velmi rád vytěsňuje. Už jen z pohledu ostatních, nikdo mi Lea nechválil, nikdo nechválil jeho vzhled ale u Harryho. Vždyť i lidé z ostatních "organizací" se na něj ptají, a ne jen mě. Snaží se sehnat fotky toho roztomilého kluka který ale patří mně, Louisovi Tomlinson. A všichni mi ho závidí. Bohužel já to vidím jinak.

,,Vždyť víš že nemám rád neposlušnost" Usmál jsem se na něj a přešel ke stolku kde ještě před malou chvílí seděl. Vzal jsem si whisky a nalil si.

,,To je fakt, ale já vám již nepatřím Pane Tomlinsone"

,,To ovšem neznamená že ti nemůžu nařezat na prdel" Usmál jsem se a poprvé za tu dobu našeho rozhovoru jsem v Leových očích viděl tu nejistotu, to vzrušení. Kurva 

V tom jsem ale zaslechl jak jde někdo po schodech dolů. Ani jsem si to neuvědomoval ale Leo byl pouhých pár centimetrů ode mě a vím jak blbě by to mohlo vypadat. Vlastně by mi to bylo jedno kdyby to nebyl Harry, bohužel ten nahoře mě asi nemá rád a proto to Harry byl.

,,C-co to je?" Neklekl. Neklečí.

,,Okamžitě na-" Nemusel jsem to ani doříct a Harry klečel.

,,Omlouvám se Pane" S pohledem upřeným do země. Dokonalost, jen já si jí nevážím a vím  že toho budu jednou litovat. Bohužel jsem nevěděl že ta chvíle nastane tak strašně brzo.

Dvouma prstama jsem mu nadzvedl bradu tak aby se mi díval do očí a já v tu chvíli viděl jen pochopení. Jen uvědomění které má vůči této situaci. Lhal bych kdybych řekl že mě to nevyděsilo. Už jsem v té zelené neviděl ustrašené kotě které tam bylo na začátku, byla tam ta dokonalá kurvička která se mi do paměti vryla jako ještě nikdy nic, jako ještě nikdy nikdo. Má dokonalá kurvička i když ne vždycky má. Vždycky byl, je a bude můj. 

,,Táhni nahoru a opovaž se vyjít do doby než dojdu"  Usmál jsem se na něj a otočil se zpátky k Leovi který to s otevřenou pusou sledoval. To co jsem ale zaslechl při Harryho odchodu mě zaskočilo, jako už několikátá věc dnes a v poslední době.

,,Vše to bude na druhou lásko" Byl to tak tichý hlas že jsem si snad i myslel že si to můj mozek vymyslel. Ale byla to realita kterou jsem nyní nechápal.


-.-.-.-..-..-..-..-.---.-.-.-.--.-.-.-..-.-.--.-.-.-..-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.--.-.-.-.-..--.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Takžeeee jak jsem slíbila další kapitola tohoto dne a kurdeee strašně mě baví to psát protože jsem konečně přeskočila ten stereotyp těhle typů příběhu a pouštím se do toho co jsem ještě u nikoho nečetla... OmFg

Potřebuju nutně váš názor, protože já jsem z toho reálně nadšenáááá.

Mějte se krásně, skládejte úchylárny aaa Vaše Adél se poroučí. Nazdaaar

(To je cringe xdd) :ccccccccc Dokonalý emoji --- Sry je večer a jsem nadšená z toho příběhu a taky prostě celkově...


**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat