Twenty-Eight

575 47 9
                                    

V momentě kdy se mi začaly zavírat oči, došlo mi že můžu klidně hned teď zemřít.

Harry pov:

,, Notak vstávej Harry" Slyšel jsem příjemný hlas ale vstát se mi opravdu nechtělo.,, No tak vstávej! " Teď už tak příjemný nebyl a proto jsem oči nakonec otevřel a začal se rozkoukávat.

Do prdele co tu dělá Grayson?!

,, Co.. Kde jsem?! A co tu dělám a především co tu kurva děláš ty?! " Začal jsem vyšilovat i když jsem někde v podvědomí věděl že se ho bát nemusím.

,, Harry no tak, vzpomeň si. Utekl jsi od Louise a já ti nabídl pomoc. Teď jsi u doma, nemusíš se čeho bát " No jistě! Útěk, úplně jsem na to zapomněl.

,, Moc se omlouvám Graysone. " Stydlivě jsem sklopil hlavu.

,,V pohodě ale teď se pojď najíst, určitě máš hlad. " Až teď když na to Grayson upozornil jsem cítil jak se domem nesla krásná vůně. Vyskočil jsem z postele a jako ocásek jsem šel za smějícím se Graysonem.

Když jsem si sedl ke stolu v útulné jídelny spojené s kuchyní, přistály předemnou na stůl výborně vypadající květákové placky s bramborovou kaší.

,,Harry teď budu muset jet ale večer probereme veškeré smlouvy a podobné věci. Chovej se tu jako doma. O útěk se být tebou nepokouším, lehce by tě mohl Louis najít " Jen jsem přikývl a za chvíli Graysona nebylo.

Co tu mám jako dělat, popravdě nejsem nějak moc unavený takže spaní by nebyla správná volba. No jako nejlepší možnost se jeví průzkum domu.

Dvě ložnice, dvě koupelny, kuchyně, obývák a místnost která se jeví jako kancelář. Také se ale jeví jako nejlepší místo na prozkoumání. Strávil jsem zde nejvíce času. No nakonec jsem si všiml fialové složky na stole kde byl lepicí papírek s mým jménem. Když jsem si vzal složku do ruky všiml jsem sis textu na ni.

Jestli tohle čteš, padej z mé pracovny společně s touto složkou a pořádně si ji pročti.
Nehrab mi do věci!

G.

Musel jsem se zasmát ale opravdu jsem jeho vzkaz uposlechl. Šel jsem zpátky do obývacího pokoje, pohodlně jsem si sedl na gauč a začetl jsem se, jak jsem později zjistil do smlouvy.

Ve směs jsem se dočetl že budu muset na oko patřit Graysnovi aby na mě Louis neměl žádné právo.
Grayson na mě ale nebude mít žádné právo, nemůže se mnou spát pokud nebudu já sám chtít.
Grayson mě bude moci doprovázet na různé kurzy jako je poldance, twerk a podobné věci.
Také mě bude sám trénovat.
Udělá že mě dokonalou kurvu bez toho abych s někým musel spát.

LOUIS POV:
,, Do piči, kde kurva je?! " Už mě to do hajzlu přestalo bavit, Harry je víc jak 24h pryč a já nemám žádnou stopu.

,, No tak zlato, uklidni se" Jen co jsem uslyšel ten hlas a chtěl jsem mu vrazit. Nechápu jak jsem mohl být tak hloupí a podvolit se myšlení mého péra.

,, Drž hubu! " A i když jsem se to snažil všechno házet na toho zmrda. Moc dobře jsem věděl že za to můžu hlavně já.

,, Prohledejte okolí ve 100km. Někde být musí!" Všichni přítomní se rozběhli do všech stran a já se vyčerpaně svalil do křesla.

,, No tak Lou"

,, Takhle už mi nikdy neříkej!!" Takhle mi může říkat jen Harry. Můj Harry.,, Vypadni! "

,, Jak mys-" ,, VYPADNI! "

HARRY POV:

,, Dobře Graysone ale slib mi že kdykoliv můžu odejít. ''

,, Ano slibuju'

,, Na malíček? "

,, Na malíček. ''

,, Dobře "

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat