,,V TOMHLE JÁ NIKAM NEPŮJDU!" Chvíli mi nedocházelo kdo to je, no nakonec mě to napadlo. Harry....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
S polo-rozeplou košilí a se sakem v ruce jsem se okamžitě vydal do pokoje ze kterého se křik ozýval. Harryho pokoj.
,,Děje se něco?" Zeptal jsem se ještě než jsem otevřel dveře.
,,Pan-Pane Tomlinsone, tady pan Styles si odmítá-Ehm- Odmítá se obléct do vámi vybraného oblečení" Vykoktala ta blonďatá kráva.
,,Jako pardon ale já nebudu nosit šaty" Popravdě, Harry se začíná nijak moc projevovat a to je tu teprve 4 den.
,,Nechte nás tu o samotě-" Všechny jsem vyhnal a následně se zpátky otočil k Harrymu který seděl na židli,,- Takže princezno, to co jsem ti vybral bylo ze dvou důvodů. První důvod- všichni tvého typu tam budou oblečení stejně. Druhý důvod- Zlato, moc dobře vím že jsi si tohle vždy přál. Ta tvá tajná krabice plná kalhotek, ženských šatiček a podkolenek. Takže tady přestaň dělat že ti to vadí-" Chvilku bylo ticho a pak mě něco napadlo.,,-Počkej chvíli" Okamžitě jsem vypadl z pokoje a zašel si do mé malé herny.
Když jsem se vrátil do Harryho pokoje, Harry tam ležel na posteli jen v červených kalhotkách, ou shit.
,,Zlatíčko, mohl by jsi jít prosím do polohy tzv. kočička?" Když jsem se objevil těsně vedle jeho ucha, polekaně sebou cukl ale udělal oč jsem ho žádal. Stáhl jsem mu jeho kalhotky a díval se na ten dokonalý výhled.
,,C-co t-to děl-děláš" Vykoktal ze sebe vystrašeně ale ani se nehnul.
,,Něco co se ti bude určitě líbit" V ten moment jsem Harrymu po jeho vstupu přejel jednou ze dvou kuliček na provázku. Harry se zachvěl ale necukl. Vím že v jeho díře nebude tato věc po prvé a tak jsem se neobtěžoval nijakými moc velkými přípravy a prostě mu to tam narval.
,,P-pro-proč?" Ach je tak sladký když je nejistý.
,,Jen tak a teď pojď, musíš se obléct." A Harry se opravdu zvedl, což bylo velmi vtipné pozorovat. Ta věc v jeho zadečku se totiž pohybovala v opačném směru který on udělal a tudíž mu to přivedlo slastné tření. Nenávistně se na mě podíval a já mu dal okamžitě jednu ránu na zadek, tohle si dovolovat nebude. Poté jsem mu pomohl se obléct do šatů černé barvy (na hoře v příloze) a už jsme mohli dolů do předsíně. Já si po schodek oblékl sako a ještě si upravil límeček. Dole v předsíni jsem si obul své lakýrky a Harry... Harry si nazul jehle- popravdě bych mu je nedával ale vím že na nich chodit umí, tak proč ne.
,,J-já se na tom zabiju" Brblal si pod nos ale já ho moc dobře slyšel.
Když jsme vyšli před mou vilu už tam stály čtyři auta. Jedno byla menší limuzína kde jsme si s Harrym sedli- samozřejmě jsem neřídil já ani Harry. Před námi byla jedna černá audina kde seděli dva bodyguardi a za námi byli dvě stejné auta ve kterých seděli také dva bodyguardi.
,,Můžeme jet Pane Tomlinsone?" Optal se mě řidič a já souhlasně přikývl. Když jsme vyjeli zatáhl jsem okénko mezi řidičem a námi.
Chvíli jsme jeli v tichosti, já si nalil whisky a Harrymu jsem nalil jablečný džus.
,,Mohu vědět vaše jméno Pane" Optal se Harry s odhodláním v hlase.
,,Ne, to opravdu vědět nemůžeš kurvičko" Sladce jsem se na něj usmál, v jedné ruce whisky a druhou na Harryho stehně.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže, omlouvám se za dvou denní pauzu ale to jsem vám vysvětlovala minule. Dneska určitě napíšu ještě jednu kapitolu. Popravdě mě tahle moc nebavila psát protože už se těším na tu další :D
Budu moc ráda za komentování děje, komentáře co si myslíte a podobně. Také budu ráda za hvězdičky :33 (Vždy mi to udělá radost)
No a to je asi všechno, mějte se krásně :D
VAŠE ADÉL :P
+tu máte jak vypadá louis:(ale hádám že si to umíte představit)
ČTEŠ
**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.S
FanficKdyž jsem ho tam viděl, nikdy by mě nenapadlo, že z něj udělám to čím je teď- Dokonalá kurvička Bohužel jsem nikdy nepočítal s tím že se Karty Otočí. #1 louistomlinson - 30.9.23-