Thirty-Two

597 40 9
                                    

Harry pravidelně dochází k Mydie a do toho začal dělat vystoupení ve strip klubech. Několikrát jsem do daných klubů poslal mé muže a to co mi říkají mi nedělá vůbec dobře. Už jen to že jeho tělo vidí tolik mužů a ještě ty jejich kecy. To je furt, ten je šukatelnej, kurva ale to já do piče vím.



Harry Pov:

,,Harry!!!"

,,Kurva ten je tak šikovnej."

,,Stylesi ukaž nám ještě něco"

,,Udělám cokoliv"

,,Dnes večer!"

Všude jsem furt slyšel mé jméno, různé nabídky abych s těmi muži strávil alespoň hodinku jejich života osamotě. Je to zvláštní ještě před měsícem jsem byl závislý na Graysnovi a Mydie a teď. No zkrátka si žiju jak princezna. Mám svůj vlastní byt, auto. Abych vás ale uvedl do děje. Od mého útěku  od louise uběhly dva měsíce. K Mydie si někdy zajdu i teď ale zdaleka ne tak často jako před tím. Po třech týdnech trénování jsem měl své první vystoupení a docela jsem se líbil, po dalších pár dnech vystupování se o mně začalo mluvit, začal jsem dostávat pozvánky do větších a luxusnějších klubů a tam to všechno začalo. Peníze se mi sypali mám pocit že z nebe.  Byly to peníze od chlapů kterým se líbilo mé tělo, byli to chlapi které jsem viděl když jsem byl ve společnosti s Louisem. Nikoho nezajímala má pravá osoba, na podiu a celkově v klubech. Působil jsem, nu jak to jen říct- jako malá bezcitná dominantní kurva. Moje osoba byla vnímaná jako- Tobě se ojíždí prdel ale ty si ho tam strčíš. Tak bych to popsal.

Na konci vystoupení jsem se uklonil a na vysokých šteklech jsem si to odkráčel do mé provizorní převlékárny. Svalil jsem se na židli a konečně vydechnul. Tohle bylo náročné. Vyzul jsem si boty, svlékl jsem si můj kostýmek a začal si oblékat velkou černou mikinu a k tomu stejno barevné tepláky. Pobalil jsem si své saky paky, zkontroloval jsem  si jestli mám klíče, telefon a peněženku a ještě chvíli jsem si sednul. Najednou se ozvalo cvaknutí dveří. Že by security? Ale ti tu mají přece zákaz vstupu.

,,Ahoj Harry." Ozval se hlas který jsem neslyšel už pěkně dlouho. Šokovaně jsem se otočil a





Další kapitolaaaaaa doufám že se líbí. No jo je kratší ale to nevadí. Pokud vše půjde dobře tak tato knížka bude dokončena do konce roku. :33

Vaše Adél :DD

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat