Twenty- Three

832 54 5
                                    

,,Vše to bude na druhou lásko" Byl to tak tichý hlas že jsem si snad i myslel že si to můj mozek vymyslel. Ale byla to realita kterou jsem nyní nechápal.

Na Harryho jsem za celý večer nepomyslel ani na sekundu, jediné na co jsem mohl myslet byl Leo a to jak moc rád bych z něj serval oblečení a ojel ho způsob jako Harryho před pár dny. Vím že si tohle  všechno můžu dovolit, můžu mít tyto myšlenky ale nemělo by se to stát. Leo má svého pána a já, já mám přece svoji kurvu. Kurvu která je kurva sexy že mi ji závidí každý druhý. Každý by s s ním chtěl alespoň jen užít a já ho vlastním a nevážím si toho. Já si ho vybral, vybral jsem si ho abych z něj udělal dokonalou kurvu což se nějákým zázrakem velmi daří, je to až neuvěřitelné. 

Ale dost, je ráno. Ráno po tom divném setkání. Ráno kdy po dlouhé době jsem nejist sám sebou a děsně mě to vytáčí. Ráno které bych velmi ochotně přeskočil. Jsem svině ale to není nic nového, jsem ale svině která má moc že si ji normální člověk nemůže ani ve snu představit. Ani nevím proč ale vzal jsem si svůj telefon a řekl ty slova kterých budu asi brzo litovat. 

,,Zayne ,...."

Zvonek se ozval celým mým domem a já osobně jsem šel otevřít.

,,Čau Tommo" Usmál se Zayn a bez pozvání vešel dovnitř.

,,Jo, čau"

Sedli jsme si společně do obýváku a pomálu začal vysvětlovat co po Zaynovi chci.

,,Hele, popravdě si nemyslím že je to dobrý nápad, přece jenom si to můžeš kdykoliv rozmyslet a nechci aby jsi mě nesnášel za to že jsem ti ojel kurvu. Promiň Tommo ale tohle fakt nemůžu." 

,,Zayne já nevím co dělat" Opravdu jsem nevěděl, byl jsem až zoufalí. Vím že mě Harry přitahuje a vím že se ho nikdy nevzdám ale zároveň po něm netoužím. Netoužím se ho dotýkat jen chci aby tu byl Leo. Leo místo Harryho by mi nevadil.

,,Kurva máš pravdu. Hele dneska se mnou jedeš do baru se pořádně ožrat. Večer v osm, teď odejdi" 

..

Celý den jsem Harryho neviděl, hádám že byl s Avou a tak mi to vyhovovalo. Já nyní sedím v baru daleko od naší ulice. Jen sedím, piju a odmítám náhodné submisivní děvky. Když v tom zahlédnu tu dokonalou postavu s dokonalými vlasy a s dokonalým pohledem upřeným na mně.

,,Dobré Pane Tomlinsone"

,,Leo co tady děláš?? A kde máš Graysona?" Leo nyní stál těsně u mě a já tak mohl perfektně cítit jeho vůni. 

,,Grayson je mi šumák a jsem tu kvůli vám Můj Pane"

,,Dávno nejsem tvůj Pán"

,,Chcete tím snad říct že nade mnou každý den nepřemýšlíte několik hodin, Můj Pane?"

,,Víš že se neudržím víš o tom že ano?" 

,,O to mi jde Pane" Usmál se tím nevinným úsměvem a já ho v mžiku přitlačil na nejbližší zeď a začal jej dravě líbat.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Asi by jste si zasloužili vysvětlení ale jsem ráda že jsem vůbec napsala tuto kapitolu...

Tak doufám že se bude líbit a budu moc ráda za vote a komentáře.

Děkuji a omlouvám se- Mám vás ráda :3

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat