,,O to mi jde Pane" Usmál se tím nevinným úsměvem a já ho v mžiku přitlačil na nejbližší zeď a začal jej dravě líbat.
Harry Pov:
,,Sice říkal že s ním nic nemá ale, mám- mám pocit že mi lže. Kdykoliv se na něj podívám vidím na něm skoro otisky prstů toho kluka. Vaří se mi krev kdykoliv slyším Pána mluvit s Liamem o Leovi. Avo, myslíš že s ním něco má?" Opravdu jsem byl nejistý, Louis šel dnes do baru a už jsou dvě hodiny ráno a on nikde. Většinou posílal někoho aby mě hlídal či mě zabavil. Dnes tu přišla jen Ava a to jenom čistou náhodou.
,,Harry, zlato. Nemůžu ti tu vyvracet tvou teorii ale pokud ti Pán Tomlinson řekl že s ním nic nemá myslím že je devadesáti devíti procentní šance že s ním nic nemá. Nelam si s tím hlavu."
,,Stejnako je tam to jedno procento. Ach jo Avo, co mám dělat. I když jsem jeho kurva, i přes to jak se ke mně chová bych nesnesl kdyby spal s někým jiným" Avin smutný úsměv mi k důvěře Louisovi zrovna dvakrát nepřidal.
V tom se ale ozvala rána ze spodního patra a já okmžtě, s Avou v závěsu vyběhl z pokoje. Když jsem viděl opilého Louise skoro plazícího se po zemi, slzy se mi nahrnuly do očí a já je tak tak držel aby netekly po lících.
,,Pane, jste v poř-" Nemohl jsem ani dopovědět větu Pán se na mě podíval zarudlýma očima, naštvanýma očima.
,,Vypadni. Do. Pokoje. A nelez mi na oči" Mé tělo se začalo klepat kvůli tomu pohledu plného nenávisti. Ani jsem si to neuvědomil a uděl krok Louisovi. Jeho nevěřícný pohled mě probodával skrz na skrz. Narovnal se v zádech a díky tomu se nade mnou tyčil jako samotný Bůh.
,,Něco jsem ti snad řekl ne?!" Jeho hlas připomínal při nejmenším vrčení psa.
,,Ale, já-já vám chci pomoc" Vykoktal jsem ze sebe a padl na kolena abych mu pomohl rozvázat boty.
,,Co-" Chytil mou bradu a tím mě bolestně donutil abych se na něj díval ,,Co si kurva myslíš že děláš" Brada mě začala víc a víc bolet tím jak louis přidával na síle. Moc dobře jsem si uvědomoval jakou jsem udělal chybu když jsem neodešel do pokoje. Nevšiml jsem si toho, ale mé tělo se začalo opravdu hodně třepat, slzy už nebyly zadržovány víčky ale mapovaly mou tvář a já okolo sebe viděl černé malé flíčky které se neustále pohybovaly a snažily se zamazat mi mé vidění.
,,Kdo si do piče myslíš že jsi!?" Nečekal na mou odpověď, myslím že v této situaci nejsem ani schopný ze sebe nějákou vyloudit. ,,Vymrdaná kurva která by měla chcípnout" Řezalo to, jako ostré čepele nožů. Najednou jsem ucítil štiplavou ránu na mé tváři, a poté hned další. Flíčky se najednou začaly spojovat a já si až po chvíli uvědomil že už nevidím skoro nic až se z toho nakonec stala bolestivá tma plná nočních můr které ale byly realita.
,,Pane Tomlinsne vždyť ho zabijete. PŘESTAŇTE!!!" To bylo to poslední co jsem slyšel.
Láááskyyyyy jsem zpět :33333
ČTEŠ
**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.S
FanfictionKdyž jsem ho tam viděl, nikdy by mě nenapadlo, že z něj udělám to čím je teď- Dokonalá kurvička Bohužel jsem nikdy nepočítal s tím že se Karty Otočí. #1 louistomlinson - 30.9.23-