Thirteen

1K 58 8
                                    

,,ŽE JSEM ŠPATNÁ DĚVKA, A-A JESTLI TO JEŠTĚ JEDNOU UDĚLÁM, T-TAK MĚ PŘIVÁŽEŠ, PŘIVÁŽEŠ NA-NAHÉ-NAHÉHO PŘED VŠ-VŠEMI TĚMI LIDMI NA KŘÍ-KŘÍŽ" Hystericky Harry křičel přes celou místnost. V tom louis vybrátor vypl a poručil Harrymu aby šli společně do auta. Harry šel celou dobu se skloněnou hlavou a i přes to viděl jak Louise poplácávají po ramenou a jak ho chválí jak dobře to vymyslel. Ten si to samozřejmě se samolibým úsměvem nechal líbit. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Když jsme dojeli domů poslal jsem Harryho aby se okoupal a následně šel spát. Popravdě na něj nemám vůbec náladu, zklamal mě. Je mi jedno že je tu teprve čtyři dny, všichni to zvládali po dvou. Ale kurva Styles musí být výjmečný. Kurva. Okamžitě jsem šel na zahradu a zapálil si jedno cigáro a samozřejmě si nalil whisky. Je tak komplikovanej až to bolí. 

Další den ráno:

,,Nebudu padat na kolena pokaždé když k vám dojdu!"  Nebylo mi přijemné co se mi tvořilo v hlavě opravdu ne. Nechtěl jsem zajít do takového extrému, nikdy jsem nechtěl ale tady to po dobrém bohužel nepůjde. Nechtěl jsem toho klučíka zlomit tak že už si nikdy nebude jistej sám sebou. Ale chtěl jsem mít tu nejdokonalejší kurvu což si také zařídím.

,,Nebudeš? Tak fajn." Klidným hlasek jsem přišel k Harrymu který stál u dveří bez sklopené hlavy. ,,Jak chceš lásko, ale měj na vědomí že to bylo tvé rozhodnutí" Mile jsem se usmál a pokynul Harrymu aby šel za mnou ten chvíli váhal ale poté mě opravdu následoval. 

Harry svázaný všemi těmi provazy za mřížku na stropě s vibrátorem který jel na největší výkon, s malinkým erekčním kroužkem který jsem mu tak tak nasadil. A já chodící okolo s bičem v ruce s tím že jsem po každém kroku seznámil bič s kouskem Harryho kůží, nebylo to žádné hlazení ale krvavé šrámy a bolestné modřiny. 

,,D-DOST p-PRO-PROSÍM" Vzlykal tak na hlas, chudinka moje. Je tu takhle už více jak dvě hodiny. Jeho tělo je pokryto krví. Vůbec mi to nevadí. Na jeho žádost jsem opravdu přestal, vypl jsem vibrátor a následně ho vytáhl, jeho díra ale nezůstala dlouho prázdná a já do ní dal docela velký plug. Následně jsem Harryho odvázal a on tak spadl na zem. Ani se nehnul, jen vzlykal. Došel jsem si pro jeden specifický obojek. Jsou na něm zevnitř ostny a je na klíč, tekže mám jistotu že si ho ta kurva nesundá. (OBRÁZEK NA HOŘE)

Když bylo všechno na Harryho těle jak má být, vzal jsem to tělo plné krvavých šrámů a odnesl ho do koupelny kde byla napuštěná vana. Ne ledajaká voda v ní byla. Dejme tomu že jsem do toho nalil něco podobného kyselině či desinfekci, to zapříčí že Harry bude pociťovat obrovskou bolest. Nečekal jsem a okamžitě ho do vany vložil, účinek se dostavil takřka hned a já jen seděll na okraji vany a držel Harryho tělo aby se nemohl vynořit. Následně  jsem ho donutil se namydlit a umýt již normální vodou. Když tam tak seděl již v nenapuštěné vaně, Hadice ze které tekla voda spadla a Harryho bezvládné tělo tam jen tak leželo. Tady nám někdo upadl do osvobozující tmy, smůla je že jen na chvilku. Harry se po pěti minutách probral a tím jak se lekl škubl hlavou a tím si zaryl ostny obojku do krku. Chuďátko moje.

Když jsme došli do Harryho pokoje, posadil jsem ho na jeho postel a přivázal mu ruce k čelu postele. Přece si nemyslel že to bude mít něják jednoduché.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Takže nová kapitolka, doufám že se líbí :3 Budu strašně moc ráda za váš názor protože si nejsem úplně jistá tady tím.

Jinak se chci omluvit že nevyšla kapitola včera ale něják se sekl počítač a nešel zapnout. Dneska jsem ho naštěstí něják restartovala či tak něco.

Také bych vám chtěla strašně moc poděkovat za hvězdičky a přečtení. Jste skvělý :DDD 13.7.23

Vaše Adél :3


**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat