Twenty-Six

639 46 7
                                    

Dokonce jsem si všiml malého úsměvu na jeho rtech. Takhle to ale vypadat nebude zlato.

Když jsme se začali blížit k autu které bylo zaparkováno v podzemních garážích uvědomil jsem si to. Harry už není tak slabý jak jsem ho celou dobu v mých očích viděl. Popravdě se změnil, upravuje se- chodí hezky oblékaný, ta poslušnost a také ta samostatnost. Kvůli Leovi jsem tohle všechno prehlizel, bohužel to už nevrátím zpátky. Popravdě ani nevím jestli bych to vracet chtěl. Nevím co si teď Harry myslí, jeho výraz je naprosto bez emocíemocí, všechno je tak zkurveně špatně.

Když jsme dojeli domu Harry beze slova vystoupil z auta a vešel do domu. Když jsem tam přišel o tři minuty později po Harrym ani stopy, jen bouchnutí dveří v horním patře mě ujistilo že je v domě.

Večer:

Je večer a já se chystám na přepravu kurev. Nechce se mi, a to z jednoho prostého důvodu- Bude tam Leo, a já se bojím čeho jsem schopný, jestli opravdu dokážu zradit Harryho...

Nešel jsem za Harrym se rozloučit, jen jsem prostě odešel.

Už od začátku jsem měl špatný pocit. Myslel jsem že v moment kdy jsem zasunul péro do Leovi díry to přestane, chyba. Všechno to začalo ještě víc sílit a já se to snažil nevnímat.
Kdybych jen věděl.

Harry Pov:

V moment kdy práskly dveře domu jsem si šel okamžitě do skříně pro batoh který jsem si koupil dnes, popravdě nechápu jak mi ho mohl Louis koupit. Rovnou jsem si vzal se skříně dvě trika, kalhoty, a spodní prádlo. Já sám se převlékl do tepláků, trika a mikiny.
Když jsem měl vše hotové natáhl jsem se pro telefon. Nevím jestli bych si ho měl brát co když je tam nějaká kamera. Samozřejmě vím že tam má Louis mou polohu. No nakonec jsem si telefon úplně vypnul a společně s nabíječku jsem ho hodil do batohu. S batohem na zádech jsem běžel do kuchyně kde jsem si vzal nějaké to jídlo a flašku vody.
 

  Už už jsem byl na odchodu no v tom jsem si vzpomněl na obálku že které mi Louis dovolil brát si peníze.. Do teď jsem to nevyužil, jak bych mohl když jsem furt jenom tu. Okamžitě jsem si vzal celou obalu a zjistil že je tam 1000€. No ty vole.

Nešel jsem ani hlavním ani normálním bočním vchodem. V tomto domě jsem našel místo kde byl jen bordel a věci které již Louis nepoužívá. Když jsem ochrnul pár krabic zjistil jsem že jsou tam takové dveře dejme tomu 150 cm vysoké. Vedou na konec zahrady a asi to má Louis jako únikový východ. A ten teď také využiji.

Tunel nebyl nějak moc dlouhý, no když jsem se dostal k druhému konci, chvíli mi trvalo než jsem dveře otevřel. Byly na kód. Vzhledem k tomu že jsem Louise v posledních týdnech bedlivě poslouchal nebylo tak těžké na něj přijít.
2809.

Pak už jen nekonečné bloudění po lese a modlení se ať mě nikdo nenajde.

Hodina materiálu= nuda= udělat radost mým miláškům ❤.

Doufám že se kapitola líbila ❤

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat