Thirty-Three

676 39 6
                                    

,,Ahoj Harry." Ozval se hlas který jsem neslyšel už pěkně dlouho. Šokovaně jsem se otočil a

Nemohl jsem uvěřit ze ten hlas slyším. Popravdě jsem si tento okamžik představoval hodněkrát ale opravdu se to ani z daleka nerovnalo tomuto. Nával emocí a já jakoby jsem na chvíli zapomněl co mi tento člověk udělal. Naštěstí jsem se stačil vzpamatovat a díky tomu jsem teď nebyl v jeho objetí.

,,Harry..." Jeho hlas mě probral ze zamyšlení a já s nim navázal oční kontakt. Oči měl zalité krvi a jejich barva jakoby se vytratila. Byly tak prázdné, jeho výraz byl plný bolesti, měl propadlé tváře. Divím se ze jsem ho poznal, vždy byl upraveny a svěží. Vždy byl připraveny ať už šel kdekoliv s kýmkoliv. Teď tu stojí s modrýma kalhotama a ve velkým tricku šedé barvy. Měl několik dni možná i týdnu neupravené strniště a to stejné můžu říct o jeho vlasech.

,,Harry prosím řekni něco, cokoliv.." jeho hlas byl zoufalý ale jediné na co jsem se zmohl bylo skenování ho celého pohledem.

Najednou se ale člověk predemnou začal pohybovat a udělal krok ke mně. A měl v plánu další kdybych mu v tom nezabránil.

,,Stůj! Nechod ke mně blíž" Vykřikl jsem možná až moc nahlas.

,,P-promiň. Harry můžeš mi alespoň něco říct?"

,,Nemám co ti říct"

,,Cokoliv jen se mnou prosím mluv"

,,Nevím co po mně chceš"

,,Cokol-"

,,Otče, nemám co ti říct. Prodal jsi mě tak vypadni"

KRATŠÍ ALE ALESPOŇ NĚJAKÁ KAPITOLA ❤️
DOUFAM ZE SE VÁM LÍBÍ A OPOZDĚNĚ.
STRAŠNÝ NOVÝ ROK ❤️❤️

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat