,,Pokud nepromluví tak mu proletí kulka hlavou!" Na konci mého výlevu jsem práskl do stolu tak moc až se na desce objevila větší prasklina. Kurva to si ze mě děla někdo prdel ne?! Než jsem stihl někomu něco udělat raději jsem odešel z místnosti. Měl jsem to namířeno na jediné místo kde v poslední době chodím hodně často. Harryho pokoj
Když jsem došel do pokoje, posadil jsem se na postel a jen se rozhlédl. Není ani vymalovaný, nábytek je tu furt původní je to tu prázdné, do piče úplně jsem ho zazdil.
Abych vám vše vysvětlil, už ve chvíli kdy jsem šukal Lea jsem si uvědomil ze tohle není to co chci, není ten koho chci protože já chci Harryho. S Leem to byl jen pokus jestli to nemůže být jako dřív. Naivně jsem si myslel ze když se vrátím domů Harry tam na mě bude čekat. Když jsem došel domů, bez Lea, zakřičel jsem Harryho jméno ale odpovědi mi bylo hrobové ticho.
,,Harry jsem doma!" Zakřičel jsem do domu a u toho si vyzouval boty
,,Harry?!" Zakřičel jsem ještě alespoň pětkrát ale furt nic, nervozita mi pomalu ale jistě přistupovala do celého těla ale furt jsem se uklidňoval že může jen spát.
Okamžitě jsem vyběhl schody a zamířil si to do Harryho pokoje, prudce jsem otevřel dveře ale ten byl prázdný, netrvalo mi ani pár sekund aby mi všechno bylo jasné. Není tu, nikde.
Okamžitě jsem ho začal hledat, svolal jsem všechny muže aby mi pomohli, i Liam se nabídl. Týden mi trvalo než jsem si spojil dvě a dvě dohromady. Grayson, no jistě.
Jako nic jsem po týdnu zavolal Leovi a nalákal ho do mého domu, nebylo to vůbec těžké proste jsem řekl že chci šukat.
Samozřejmě že jsme nešukali jen jsem ho potřeboval dostat pod zámek.
,,PANE" nestihl jsem se pomáli ani nadechnout abych tomu příchozímu nadal byl jsem přerušen jeho hlasem.
,,Máme ho!" Chvíli jsem nemohl uvěřit jeho slovům ale hned jak my to došlo jsem vstal z Harryho pokoje a opravdu rychle si to kráčel zpátky do pracovny. První chvíli jsem byl omráčen světly počítačů ale jakmile si mé oči zvykly, sedl jsem si do křesla abych si mohl přečíst co je na obrazovce.
,,Pane, měl jste pravdu. Je s Graysonem." Řekl nervózně Jorje.
,,Kurva já to věděl. Do hajzlu ta mrdka vykurvená." Nekřičel jsem jen jsem byl, byl jsem hodně naštvaný.
,,Máme ale i dobré zprávy, víme přesně kde jsou a co Harry děla co oni dělají."Vše jsem si přečetl minimálně dvakrát a popravdě jsem nemohl být více udivený. Co mě zaujalo bylo to ze by Grayson a Harry neměli udržovat sexuální vztah. Harry by podle informaci neměl mít sexuální vztah s nikým jiným. Což je opravdu dobře. Ale ta jediná věc která mi nesla přes prsty přes mozek a bůh ví čeho, proč Harold chodí za Mydie, vždyť tančí ve strip klubu. Chcete mi říct, kurva.
O měsíc později:
Určitě si myslíte že jsem pro Harryho hned ten den jel a teď je tu u mě doma. Omyl. Opravdu to byl můj prvotní plán ale potom co jsem si přečetl kolik lidi najímá Grayson jako bodyguardy opravdu by se to nepovedlo, ne bez toho aby umřelo moc mých lidi. Neříkám že bych je měl rad ale nový lidé stojí moc peněz a také moc úsilí.
Harry pravidelně dochází k Mydie a do toho začal dělat vystoupení ve strip klubech. Několikrát jsem do daných klubů poslal mé muže a to co mi říkají mi nedělá vůbec dobře. Už jen to že jeho tělo vidí tolik mužů a ještě ty jejich kecy. To je furt, ten je šukatelnej, kurva ale to já do piče vím.
NOVÁ KAPITOLA JE NA SVĚTĚ ❤️
ČTEŠ
**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.S
FanfictionKdyž jsem ho tam viděl, nikdy by mě nenapadlo, že z něj udělám to čím je teď- Dokonalá kurvička Bohužel jsem nikdy nepočítal s tím že se Karty Otočí. #1 louistomlinson - 30.9.23-