A já ho díky tomu zase spatřil.
LOUIS POV:
Harry byl neustále ve spánku a tak když ho chlapi brali z kufru vypadal jak hadrová panenka. Abych se ale přiznal už jen to jak na něj mí chlapi sahali, chtěl jsem jim urazit pracky.,,Takže tady máš peníze, pokus se něco zkoušet, jak ty nebo Brown" S těmito slovy jsem se otočil na paťe a rozešel se k autu kde už ležela moje princezna, přitom jsem si schoval glock za opasek.
Zatímco jsem už seděl v autě s mojí spící princeznou mí chlapi společně s Liamem tam čekali až Harryho otec odjede.Nemůžu se dočkat až se Harry probudí.
HARRY POV:
Kurva, proč měřák strašně bolí hlava. Nic si nepamatuji, jen to že jsem byl u otce a ten mi dělal čaj. Má víčka byla neuvěřitelně těžká a proto jsem měl oči nadále zavřené. Nebyl jsem doma, to můžu říct s jistotou protože necítím vůni jablek z vonných tyčinek v mém bitě.
Už jsem to nevydržel a těžká víčka jsem otevřel, chvíli trvalo než se ztratil černý opar předmětnou a já se posadil. V ten moment moje srdce přestalo bít, tohle nemůže být kurva pravda!!Co nejrychleji, co mi to moje bolavá hlava dovolila jsem se zvedl z postele kterou jsem moc dobře znal a doufal že už ji nikdy neuvidím. Všechno bylo tak jak jsem odešel. Kurva!! Tohle je snad blbej vtip ne?!
Okamžitě jsem se přesunul ke dveřím které byly naštěstí odemklé, tevřel jsem je a chvíli počkal abych zjistil jestli není někdo v dohledu, nebyl. Okamžitě jsem se rozešel ke schodišti, no v moment kdy jsem prošel okolo zrcadla něco mě velmi zarazilo a proto jsem se vrátil.
No to si snad dělá prdel?! Když jsem na sebe koukal v jeho oblečení, cítil jsem neuvěřitelnej vztek.
Ten zkurvenej bastard!!Sešel jsem po schodech dolů a zamířil do kuchyně, tam nikdo nebyl a tak jsem šel do obývacího pokoje. Bingo
,,Konečně jsi se probudil princezno" Ani se na mě neotočil. Nasraným krokem jsem si to k němu nakráčel a otočil jsem ho na křesle čelem ke mně.
,,Co tu kurva dělám?!" Vyštěkl jsem na něj a při tom jsme se mu koukal do očí.
,,Princezno, nezapomínej s kým m-"nenechal jsem ho ani domluvit a skočil jsem mu do řeči.
,,Kurva, okamžitě mi řekni co po mně chceš, to za prvé za druhé neříkej mi princezno!"
,,Lásko, mám toho tvého čertění se dost" S těmito slovy si mě za pas stáhl k sobě do klína a já se tak objevil. V jeho těsné blízkosti.
Kurva...Takže další kapitolka :3
Doufám že se vám líbila
Budu ráda za vote a hlaavně za vaše názoryK situaci s Liamem nemám co říct, je hrozná představa že budu psát knihu kde bude vystupovat člověk který už tu není.
Doufám že je mu teď lépe.
Budu na tebe myslet Li...
ČTEŠ
**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.S
FanficKdyž jsem ho tam viděl, nikdy by mě nenapadlo, že z něj udělám to čím je teď- Dokonalá kurvička Bohužel jsem nikdy nepočítal s tím že se Karty Otočí. #1 louistomlinson - 30.9.23-