Thirty

513 34 7
                                    

,,Až když jsem za ní šel, všiml jsem si jak brovské podpatky má a že na sobě má jen podprsenku a mini kraťásky."

Jakmile jsme přišli k růžovým dveřím Mydie mi dala hromádku oblečení se slovy že si je mám obléct. Trochu mě to zarazilo protože jsem si vzal oblečení normálně od Graysona, ale no co. Neprohlížel jsem si ho nějak a prostě zapadl do šatny. Díky tomu že jsem se pořádně nepodíval co že si to mám na sebe vlastně obléct, tak jsem byl velmi překvapený když jsem na hromádce viděl růžové tanga. Ou

Nedělalo mi problém se do oblečení obléct, byly to dané růžové tanga a dále růžové míní kraťásky společně s černým velkým trikem a růžovým nápisem pink.

,, Mydie, uz jsem" Mydie otevřela a zůstala stát ve dveřích.

,, Wow Harry, sluší ti to" Usmála se na mě a přitom si mě přejížděla pohledem.

,, Děkuji ale co boty? "

,, Ty teď neřeš a pojď"

Když jsme vešli do místnosti kde přes jednu celou stěnu bylo zrcadlo. Zatajil se mi dech. Až teď mi totiž začalo docházet o co tu jde. Chci být nedosažitelná kurva. Před rokem bych se toho asi bál ale teď se mi ta představa až moc líbí.

,,Harry vnímáš?" Zaluskala mi Mydie před obličejem a já ji to hned odkýval i když to není pravda.

,,Dobře boty nemáš protože s nimi je to tak desetkrát těžší. Když budeš teď na boso budeš mít opravdu výhodu. Usmála se na mě a já jen chápavě přikývl.

Trénink začal a já se až divil jak moc mě to bavilo. První jsme zkoušely twerk potom tanec u země a tak furt dokola. Po hodině a půl jsme měly konečně pauzu.

,,Kurva Harry, neříkej mi že jsi tohle nikdy nedělal" Divila se zadýchaná Mydie.

,,Opravdu ne, říkám ti to už asi po desáté" Usmál jsem se na ni a lehl si na chladnou zem.

,,Máš fakt výborné cítění pro hudbu a kurva, ta tvoje prdel se třepe jak želé. Popravdě si myslím že stačí pár tréninků a můžeš do prvního klubu" Usmála se.

Po další hodině trénink skončil a já se nyní oblékám do oblečení ve kterém jsem přišel.
Tanga a podobně jsem hodil do tašky a šel k recepci z kama se již linul hlas Graysona a Mydie.

,,Ahoj Grayy" usmál jsem se a stoupl si vedle něj.

,,No nazdar, prý ti to šlo jak zkušené kurvě" Zasmál se a hodil si přes má ramena ruku. Nastesti vím že to nemyslí zle a že je to spíše pochvala.

,,No nic mi už pojedeme. Ahoj s zase za dva dny" Rozloučil se Grayson a mě už táhl ke dveřím. Rychle jsem na Mydie zařval ahoj a my už seděli v autě.

Kdyby nehrálo rádio bylo by v autě hrobové ticho a já se ho rozhodl prolomit.

,,Víš-eh- víš nějaké novinky o Louisovi a okolo něj ?" Popravdě nejsem si jistý jestli o něm můžu mluvit. Přece jenom se oni dva zrovna nemají v lásce. Proudy mých myšlenek zastavil hlas Graysona

,,Ach jo Harry. Musíš ho konečně dostat z hlavy. Hledá tě, dokonce se ke mně doneslo že zajal Lea, mučí ho aby z něj dostal nějáké informace. To je vše co vím"

Zněl tak jedovatě když to říkal ale nad tím jsem se nepozadtavoval, jediné co mi běhalo v hlavě bylo to že kvůli mně mučí Lea. A tato zpráva, tato novinka, tato informace se mi opravdu zamlouvala.

LOUIS POV:

Pokud nepromluví tak mu proletí kulka hlavou.

/—/—/-//-//—///—/
PO STOLETECH JSTE SE DOČKALI 😍❤️

**Dokonalá Kurvička*******Na Druhou******L.SKde žijí příběhy. Začni objevovat