3

131 19 70
                                    

Media; Elvin <3

Karakteri değistirdim. Aklımda çok karakter vardı hatta birine karar vermiştim ama son anda aklıma Look Away filmin de ki bu kız geldi. Kıza baktığımda bana direkt Elvin'i yansıttı:)

-

Müdürün odasının önüne geldiğimde adımlarım geri gitmek istemişti. Odaya girecek ufak bir cesatim dahi yoktu. Yapmadığım bir şey için müdürün odasına gitmem çok saçmaydı!

Yaren ve arkadaşlarına olan şeyler Ekinin yüzündeydi. Ben kılımı bile kıpırdatmamıştım.

"Ne bekliyorsun Elvin?" Fırat hocanın sesi kulaklarıma iliştiğinde olduğum yerde irkilmiştim.

"H-hocam ben gerçekten hiçbir şey yapmadım.." Gözlerim korkudan dolmaya başlamıştı bile.

"Elvin yalan konuşmayı bırak gözlerimle gördüm. Ben gelmesem Yaren'e vurucaktın.." Hızla başımı iki yana salladım fakat Fırat hoca bunu pekte umursamamıştı. Bir şey demeden müdürün kapısını açtı ve odaya geçmemi bekledi.

Müdürün ilk odağı ben olmuştum. Kaşları hafif çatık bir şekildeydi. Odaya girdiğimde Fırat hocada benimle beraber gelmişti.

"Otur bakalım Elvin.." Müdürün sesiyle beklemeden sandalyeye oturdum. Gerildikçe gerilemeye başlamıştım. Eğer bu durumu ailem öğrenirse, babamın bana yapacaklarını tahmin bile edemiyordum.

"Elvin senden asla beklemediğim bir hareketti! Bunu nasıl yapabilirsin?" Başımı kaldırıp müdüre bakamıyordum. Suçlu olmasam da kendimi suçlu gibi hissediyordum.

"Nasıl oldu bu?" Diye sordu müdür. Ne diyeceğimi dahi bilmiyordum. Çünkü nasıl olduğuna dair benim de bir fikrim yoktu.

"H-hocam ben onlara bir şey yapmadım size yemin ederim. Onlar benimle uğraştılar.." Sözlerimle müdür kaşlarını iyice çatmıştı.

"Arkadaşlarından birinin burnu, birinin de dudağı kanıyor Elvin! Artık yalan konuşmayı bırak her şey ortada.." Bunu reddetmiştim. Anlamıyordu beni!

"Nasıl olduğunu bende bilmiyorum hocam.. Ben sadece onları uyardım o kadar." Dedim. Müdür bu sözlerimle derin bir nefes vermişti.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun kızım?" Sesi bu sefer sert çıktı.

"Dalga geçmiyorum hocam size olanı söylüyorum.." Dedim.

"Senin işin anlaşıldı.." Dediğini anlamamıştım. Başımı kaldırdım ve müdüre baktım.

"1 hafta uzaklaştırma cezası ve bu olayı ailenle konuşacağım.." Dediğinde başımı iki yana sallamıştım.

"Hocam lütfen.. Lütfen ailemle konuşmayın." Müdür gözlüğünün üzerinden gözlerime baktı.

"Ailenin bu durumu öğrenmesi gerekiyor Elvin. Sen aileni boşver umarım arkadaşların seni polise şikayet etmez.." Siktir! Bu olay polise giderse sanırım burdan cenazemi kaldırırlardı. Babam beni net bir şekilde öldürürdü. Oysa ki hiçbir şey yapmamıştım.

"Hocam yalvarıyorum size.. Bana istediğiniz cezayı verin ama lütfen bu durumu aileme söylemeyin.." Sözlerimi reddettiğin de gözlerimi Fırat hocaya çevirdim. Öylece durmuş bana bakıyordu. O bana yardım edebilirdi çünkü sevdiği öğrencilerindendim.

Gözlerimle ona yardım edin bakışları atıyordum. Farkındaydı yardım istediğimin ama hala yaptığım bu şeyin şokunda gibiydi. İçli bir derin nefes verdi.

"Hocam ailesine haber vermeyelim.." Fırat hocanın sözleriyle müdüre baktım. Müdür anlamsızca Fırat hocaya bakıyordu.

"Nasıl haber vermeyelim Fırat hocam? Ne yaptığını görmüyor musunuz?" Fırat hoca ciddiyetini bozmadan sakin bir şekilde cevap verdi.

Loss of Memory | Johnny Depp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin