"Y/n ve lando'yu umursamayın. Günü benim evimde geçirdikten sonra yatağımda uyuya kaldılar." Y/n, max'in sesini duydu ve uykusundan uyanmaya başladı. Y/n, kafasını lando'nun göğsüne yaslamış olduğunu ve lando'nun kollarının kendini sıkı sıkı sardığını gördü. kafasını yasladığı göğüs yavaş yavaş inip kalkıyordu. eğer y/n'yi saran kollar kalkmasını engellemeseydi çoktan kalkmıştı çünkü max'in kendi kendine değilde yayına konuştuğunu anlamıştı. y/n erkek arkadaşına daha sıkı sarıldı ve kafasını lando'nun boynuna gömdü.
"Uyandıklarında sizin, lando'nun bu ilgili erkek arkadaş hali için çılgına döndüğünüzü söylicem" max bu cümleyi bitirdikten sonra gülmeye başladı. Bu gülüş y/n'nin kolları arasındaki erkeği uyandırmıştı.
Lando hala y/n'nin uyuduğunu düşünüp max'e "sessiz ol. Y/n'yi uyandıracaksın" diye fısıldadı.
Y/n kafasını gömdüğü yerden "zaten uyandım" diye inledi.
Y/n kafasını kahverengi gözlerle buluşturmak için kaldırırken lando da elini kollarında duran kızın boynuna doğru indirdi. "Nasıl burda uyuya kaldık ki" diye sordu y/n. Lando bu sorunun üstüne gülümsedi. Y/n'nin bu uykulu hallerine çok rastlayamıyordu çünkü hep ondan önce uyanıyordu fakat böyle uykulu olduğunda onu çok tatlı buluyordu.
Max kıkırdayarak "yatağım inanılmaz rahat ondandır" dedi.
Lando'nun gözleri ilk max'in gözleri ile buluştu sonra arkasındaki bilgisayar ekranına baktı ve sohbetin ikisi icin çılgına döndüğünü gördü. "Kesinlikle hayır. Y/n'nin yatağı bin kat daha rahat ve bu rahatsız yataktan daha yumuşak, insanın şeklini alan süngerden var" dedi lando.
Lando'nun bu yorumunun üstüne max "ve sen bu bilgiyi nasıl biliyorsun" dedi. Y/n'nin yanakları kızarmaya başladı ve Max görmesin diye kafasını lando'nun göğsüne gömdü. Max bu sözü ile ikisine de ne yaptığını iyi biliyordu. O konuşma orada kesildi.
Sonunda y/n lando ile yatakta geçirdikleri bu zamanı binlerce kişinin önünde devam ettirmek istemediği için yataktan hızlıca çıkıp kapıya doğru atıldı. Fakat kapıya gelmeden max y/n'yi geri lando'nun yattığı yatağa itti.
" Hadi ama sohbette ki mesajları görmeniz lazım" dedi max. lando mesajlara bakmak için ekrana yakınlaştı. Tüm mesajları okuyamadı fakat okuduğu mesajların çoğu ne kadar tatlı olduklarından bahsediyordu.Goat.verstappen
Hayatımda gördüğüm en tatlı anNova-loves-f1
LANDO NUN Y/N'YE NASIL SARILDIĞINI KONUSABILIR MIYIZF1-4life
ilişkileri hakkında çok paylaşmadıkları için izlememem gereken bir şey izliyormuşum gibime geliyo.Lando-norizz
inanılmaz tatlılar herkese lando gibi bir sevgili lazımMesajlar gelmeye devam ediyordu ama y/n, lando gibi sadece bir kaçını okuyabildi. Okuduğu mesajda fanların, lando'nun onunlayken ne kadar mutlu olduğunu söyleyince gülümsedi. Lando'nun ne kadar temas bağımlısı biri olduğunu fanlara söylememişti. Bu temasın iki saat olmadan daha ateşli bir hale geldiğini de sadece ikisi biliyordu. Neredeyse ilişkileri hakkında hiçbir şey söylememişlerdi bazen farkında olmadan röportajlarda bu konu hakkında konuşuyorlardı ama onun dışında konuşmuyorlardı o yüzden şu an onun için önemli bir andı. ilişkilerini fanlara daha çok gösterdiler.
Lando gelen mesajlardan birine güldü ve y/n'ye gösterdi. Mesaj ekrandan hızlıca kayboldu fakat y/n, lando'nun gösterdiği mesajı okuyabildi.Landohasnorizz
Lando ilk lando norizz lakabını duyduğunda sinirli bir şekilde biramı tut demiştiY/n'de lando'yla birlikte gülmeye başladı. lando "Gerçekten hiç rizz'im yok. Nasıl bu kadar şanslıyım bilmiyorum" dedi. ("i literally have no rizz but I don't know how i got so lucky" ingilizce böyle belki daha anlaşılır olur.)
ikisininde ilişkileri hakkında en büyük korkusu nefret mesajları almaktı. Neyse ki yayındakiler hep iyi yorum göndermişlerdi ve bu onların içini rahatlatmıştı. Max'in yayınından sonra ilişkilerini sosyal medyadan gizlemeye o kadar da gerek kalmamıştı. Max'e bu yayını açtığı için içlerinden de olsa teşekkür ettiler ama fanlar max'e daha da teşekkür etti çünkü en sevdikleri çift landoxy/n olmuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~
568 kelimeTumbler'dan okumuştum ama yazarın adını hatırlamıyorum eğer gorduyseniz ve yazarı biliyorsaniz lütfen yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.