Charles Leclerc

1.1K 24 7
                                    


31. "Kendine dokun seni izlemek istiyorum"

uyarı: mastürbasyon, küfür, smut, alpha charles

Y/n pov: 

Salonda oturmuş dizimi izliyordum. Son beş gündür yaptığım gibi. Yani Charles bensiz yarışa gittiğinden beri. Onsuz ev o kadar boş ki anlatamam. Bir gün sonra gelecek fakat onunla şu anda birlikte olmak istiyorum. Onu hissetmek, ona dokunmak, bana söylediği güzel sözleri duyabilmek. Diziyi durdurdum ve su almak için mutfağa girdim. Aklımdaki düşünceleri silemiyorum. Baştan çıkarıcı düşünceleri özellikle. Suyu içip bardağı tezgaha koydum. Salona geçtim, televizyonu kapatıp yatak odasına çıktım. Yatağa geçip elime telefonumu aldım. Kesinlikle kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Ama hiç yardımcı olmuyordu çünkü önüme ikide bir Charles'ın editleri çıkıyordu. Kendime ve düşüncelerime hakim olmaya çalıştım. Ama olamadım.

Charles pov:

Y/n'ye sürpriz yapmak istiyordum çünkü iki gün sonra doğum günü. O yüzden bir gün önceden eve gelmeye karar verdim. Halletmem gereken her şeyi hallettim ve arabaya bindim. Yolda birkaç fana rastladım o yüzden eve varmam normalden daha uzun sürdü. Bir tane fan bana oyuncak ayı verdi. Aslında benim için değilmiş o ayı, y/n içinmiş. Eve vardım. Kapıyı açtım, evde kimse yok gibiydi. y/n normalde evdeydi belki alışverişe çıkmıştır diye düşündüm fakat daha dün her şeyi aldık. 

"y/n evde misin?" Diye seslendim. Çıt çıkmadı. 

y/n pov:

Üstümdeki her şeyi çıkartıp yere attım. Bir elimde telefon vardı. Boşta olan elimi İç çamaşırımın üzerinde gezdirdim. Odanın soğukluğu tenime vurdukça göğüs uçlarım sertleşti. Aşağıdan bir şey duyar gibi oldum. Cam açıktı o çarpmıştır diye çok kafa yormadım. Üstümde kalan son parçayı da çıkartıp yere attım. Hiç zaman kaybetmeden iki parmağımı içime soktum. Zevkten gözlerim geriye kaydı. İnlemelerimi durduramıyordum. 

Charles pov:

kıyafetlerimi değiştirmek için yatak odasına giderken bir ses duydum. Kesinlikle y/n evdeydi. Ve bensiz eğleniyordu. Sesleri kanın penisime sıçramasına yetti. Ses çıkartmadan kulağımı kapıya dayadım. Kendimi pantolonumun üstünden okşadım. O sesleri benim altımda çıkarttığını hayal ettim. Dayanamayıp kapıyı açtım. Y/n yatağın ortasında, üstünde hiç bir kıyafet yokken, üç parmağı içinde, bir eli de göğsünde mastürbasyon yapıyordu. Kendimi kapıya dayadım ve bu görüntünün tadını çıkarttım. Penisim pantolonumu zorlamaya başladı. Kemerimi çıkarttım ve pantolonumu yere indirdim. Daha önce y/n'yi bensiz zevk alırken görmemiştim ve harika görünüyordu. Onu bu şekilde daha çok yakalamalıyım. Pantolonumun sesini duyup gözlerini açtı. Beni görünce şaşkına döndü ve hızlıca üstünü elleriyle kapamaya çalıştı.

"Kendine dokun seni izlemek istiyorum"

"ne?" 

"Tekrar etmeyeceğim." yatağın ucuna gidip oradaki sandalyeye oturdum. Tam y/n'nin ayak ucuna. Böylece her şeyi görebiliyordum. Ne kadar ıslak olduğunu, neresine dokunduğunu.

"Charles..." diye utanarak söylendi.

"Eğer dediğimi yapmazsan sonun kötü olabilir. Ve dur desen bile durmam." bu dediğim üstüne direk bacaklarını açtı. İki parmağını yaladı ve girişinin üstüne masaj yaptı. Boxerımı çıkarttım ve bende kendime dokunmaya başladım.

"İki parmağını da aynı anda sok." tek tek parmaklarını içine soktu. Elleriyle ileri geri hareketler yaptı. Bende penisimdeki elimi hızlandırdım. Y/n'nin kafası geriye düştü tek eliyle göğsünü avuçladı. 

"üçüncü parmağı da sok." 

"Olmaz." 

"Yavaş yavaş yaparsan acıtmaz." dediğim gibi yaptı. Bende boşalmak üzereydim fakat elimi kendimden çektim. Y/n bana bakmazken yerimden kalktım. Elini kendisinden çektim. Bana bakmasına zaman vermeden hızlıca içine girdim. Üç parmağıyla zorlanırken beni içine rahatça alabiliyordu. 

"CHARLES" diye inleyip karnıma ellerini koydu. Hızımı arttırdım. Y/n'nin bacakları titremeye başlamıştı bile. İki bacağını da alıp omzuma koydum böylece ikimizde daha rahattık. y/n' belini kaldırdı. İkimizde boşalmaya çok yakındık. Hızımı yavaşlatıp onun boşalmasına izin verdim. 

"Siktir geliyorum." diyerek beni uyardı. İçinden çıkıp elimle girişinin üstüne masaj yaptım. Kendisini geriye attı. Elime boşaldıktan sonra bende y/n'nin karnına boşaldım ellerim sayesinde. Kendimi y/n'nin yanına attım. 

"Seni böyleyken daha çok yakalamalıyım." Eliyle göğsüme vurdu şakasına.

"Hepsi o editlerin yüzünden."

"O zaman ben eve gelmeden önce sana bir kaç edit bulup atayım."

"Hayır demem." 

----------------------------------------------------------------

570 kelime

waouvvv bunu ben mi yazdım ya


f1 oneshots and preferenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin