Charles Leclerc

571 24 3
                                    

58. "Sessiz olmalısın, anladın mı"

Uyarı:smut, sakso,

y/n pov:

Charles sonunda tatile girmişti. İkimizde bu zamanı iple çekiyorduk çünkü ikimizin aynı anda evde olduğu zamanlar çok nadirdi. Charles odaya girdi.

"Toplantıya giriyorum 1 saate çıkarım."

"Tamam bebeğim." Dedim. Tatilde ne toplantısıydı bilmiyorum ama en azından kısa sürecekti. Yatağa yattım ve azcık dinlenmeye çalıştım. Tüm keşfetim charles'ın editleriyle doluydu. Bazıları vardı ki... anlatamam. Uzun süredir beraber olmadığımız için çok fazla eğlenmiyorduk.

Altıma Charles'ın en sevdiği tanga takımımı giyindim ve üstüme beyaz bir tişört. Mutfağa, charles'ın toplantı yaptığı yere geçtim. Bilgisayarından gözlerini kaçırıp bana baktı. Kameranın arkasında olduğum icin beni görmüyorlardı. Tişörtümü yavaş yavaş çıkarttım. Ellerimi vücudumda gezdirdim ve kalçamı sanki dans edermiş gibi salladım. Charles bir ekrana bir bana bakıyordu. Bir tuşa bastı.

"Y/n lütfen dur toplantıdayım." Dediğini duymazdan geldim. Masaya doğru yürüdükten sonra altına girdim. Charles'ın ayaklarının ortasında durdum ve dizlerimin üstüne oturdum.

"Sessiz olmalısın, anladın mı"

"Siktir y/n. Toplantı bitince senin için çok kötü olucak."

Ellerimi dizlerinin üstüne koydum. Şort giyindiği için işim daha kolaydı. Bacağının iç kısmını öpmeye başladım. Şortunu çıkarttım. Sertleşmiş penisini çamaşırını üstünden yavaş yavaş okşadım. Dizlerini birbirine yaklaştırdı. Hızlanmamı işaret etti. Altındakini de çıkarttım. Penisi karnına çarpınca dudaklarını birbirine bastırdı. Ses çıkarmamak için çabalıyordu.

Penisini elime aldım ve damarları parmağımla takip ettim. Nefes alışı hızlanmaya başlamıştı bile. Ona baktığımda yanakları kızarmıştı.

"Evet araba düzlüklerde zorlanıyor f-fakat dönüşler gayet iyi." Bunu derken elini yumruk yapmıştı. Mikrofonunu kapayıp kafasını aşağıya eğdi ve inledi. Penisinin ucunu ağzıma aldım. Saçımdan bir tutam tuttu ve eline doladı.

"Carlos araba hakkında ne düşünüyor?" Bunu derken saçımı geriye çektiği için ona dokunamadım. Böylece inlemeden konuşmayı başarmıştı.

"Eğer bir daha saçımı öyle çekersen seni böylece bırakır giderim." Diye fısıldadım mikrofonunu kapadığında. Yavaş yavaş penisini ağzıma aldım. Charles inlemesine hakim olamadı.

"Sessiz ol." Dedim. Ağzımda charles'ın yaklaştığını hissetim. Tüm teması bıraktım. Charles bana sinirli gözlerle baktı. Üstümdekileri çıkarttım ve devam ettim. Bir elim ondayken diğer elimle kendimi okşuyordum.

"T-tamam tatilden sonra gelip değişiklikleri test ederiz." Dedi ve hızlıca bilgisayarı kapadı. Kapar kapamaz penisinin hepsini ağzıma aldım. Yüksek sesle inledi.

"Siktir y/n" kafama bastırdı. Gözlerimde yaşlar birikti.

"Hızlan." Diye emretti. Emrine uydum. İçime iki parmağımı soktum. Zevkten gözlerimi kapadım ve inledim. Charles'ın gelmek üzere olduğunu anladım. Son bir inlemeyle ağzıma boşaldı. Penisini bırakmadım. İçimdeki parmaklarımı hızlandırdım. Bacaklarım titremeye başladı. Parmaklarımı içimden çektim ve elime boşladım. Nefes nefese kalmıştım.

"Böyle bir şey yapacağın hiç aklıma gelmemişti.

"Sevdin mi?" Diye sordum yerden kalkarken.

"Bebeğim, nerdeyse mikrofon açıkken inliyordum. Herkese beni rezil edecektin."

"İşin eğlencesi de oydu zaten." Banyoya geçtim ve küvete sıcak su doldurdum. Her şey hazır olduğunda Charles'ı çağırdım. Küvete oturdum ve bacaklarımı açtım. Charles'ta gelip bacaklarımın ortasına oturdu. Saçını yıkamaya başladım.

---------------------------------------
440 kelime

söz bir sonraki bölüm lando gelcek

Uzun yolda ne yaparsın genelde?
-bilmem (smut yazarım)

Nasıldıııı

f1 oneshots and preferenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin