41. "Duşa gircem bence sende gelmelisin hem sudan hem zamandan tasarruf yapmış oluruz"
Y/n pov:
Arkadaşlarımla birlikte dışarıya çıkmayı planlamıştık. Kısa süreliğine küçük bir kafede bulusacaktık fakat işler pek de öyle ilerlemedi. Onlarla buluştuğum da bana bara gideceğimizi söylediler. Saat öğleni biraz geçmişti o yüzden barlar açıktı. Yakındaki mekandan birisine gireli yaklaşık üç saat geçti ve sıkılmaya başladım. eve gitmek için uygun bir zamandır diye düşünüp oturduğumuz yerden kalktım. Alkol aldığım için araba süremeyecektim. Erkek arkadaşım Daniel'ı aradım ve beni gelip bardan alabilir mi diye sordum. Neyse ki işi yokmuş . arkadaşlarıma veda ettim ve kapının önünden daniel'i beklemeye başladım. Beni aldıktan sonra direk eve girdik. Biraz başım dönüyordu o yüzden yatağa geçtim ve yorganın altına girdim.
"Kafede buluşacaksınız sanıyordum" diye konuşmaya başladı Daniel.
"Evet bende öyle biliyordum ama onlarla buluşunca bara gitmeye karar verdik."
"Çok çabuk fikir değiştirmişsiniz. Keşke beni de çağırsaydın hem biraz kafa dağıtırdım." Neden onu çağırmadığımı gerçekten bilmiyorum. Onu da çağırmak iyi bir fikir olabilirdi aslında ama bizi kim eve geri götürecekti orası bilinmiyor.
"Aklıma gelmedi seni çağırmak. işin vardır diye düşünmüştüm."
"Neyse bir daha ki sefere bende geleyim."
"Olurr" dedim ve baş ucumda duran bardağıma uzandım. Başımın ağrısını dindirmek için su içtim. Bu gün buluştuğum arkadaşlarımdan mesajlar geldi. Hepsi çektiği fotoğrafları atıyorlardı. Ben fotoğrafları incelerken Daniel tekrardan konuştu.
"Duşa gircem bence sende gelmelisin hem sudan hem zamandan tasarruf yapmış oluruz" böyle dediği için gülmemi tutamadım.
"Nee niye gülüyorsun doğru bir şey söyledim."
"Komikti o yüzden. tamam seninle gelirim ama saçını sabunlamama izin verirsen."
"Tamam o zaman. Suyu hazırlıyım ben." Dedi ve odadan çıkıp banyoya girdi. Birlikte yıkandığımız zamanlar daniel saçını yıkamama izin vermiyordu. Neymiş doğru yıkıyamıyormuşum. Genelde o benim saçımı yıkıyor. Banyodan bana seslendi.
"Hadi gel su hazır. İstersen mum da getir." Mum yakmayı inanılmaz çok seviyorum o yüzden evde farklı farklı mumlar var. Vanilya kokulu bir tanesini aldım ve banyoya girmeden önce yaktım. Daniel çoktan soyunmuş küvetin içinde beni bekliyordu.
"Ne çabuk girdin. Vanilya kokuluyu getirdim." Dedim ve bende suya girebilmek için üstümü çıkardım. Daniel bacaklarını, arasına oturmam için açtı. bende ortaya yerleştim. Yorucu bir günün ardından bu banyo inanılmaz rahatlatmıştı beni.
"İyi ki beni de çağırmışsın çok rahatladım." Kafamı Daniel'in göğsüne yasladım ve kendimi bıraktım. Başımın ağrısı baya hafiflemişti neyse ki.
"Evet bana da çok iyi geldi."
"Seni seviyorum."
‐---------------------------------------------------
376 kelimeNasıl buldunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.