sebastian vettel

1.2K 26 15
                                    

21. "yatakta çırılçıplak durmanın bir nedeni var mı"

Uyarı: smut

Y/n pov:
Sebastian şu sıralar çok yoğun ve bu yüzden de benimle neredeyse hiç vakit geçirmiyor. Eve ben uyuduktan sonra geliyor. Eğer ben uyanıksam bile benimle değil, elindeki raporları inceliyor.

Seb'in dikkatini çekmek için her şeyi denedim. En sevdiği yemeği yaptım, en sevdiği filmi izlemek icin film gecesi hazırladım. Elimdeki son kozu kullanmadım daha. Bu gece kullanıcam.

Seb eve gelmeden önce odayı temizledim ve ikimiz için loş bir ortam hazırladım. Hafif makyaj yaptım sonra da kıyafetlerimi çıkarttım ve yatağın üstüne uzandım. Evet en son çare buydu ve bu da işe yaramazsa ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok.

Yatak odasının kapısı açıldı ve seb kapıda elinde çantasıyla duruyordu. Gözleri kocaman açılmıştı ve beni baştan aşağı süzdü.

"yatakta çırılçıplak durmanın bir nedeni var mı" diye sordu şaşkınlıkla.

"Seni çok özledim" gerçektende özlemiştim.

Çantasını odanın bir köşesine attı sonra da kemerini çıkarttı ve yatağa doğru yürüdü.

"Hic benimle ilgilenmiyordun bende böyle bir çözüm buldum."

"Kesinlikle şu an seninle ilgileniyorum." Dedi ve boynumu emmeye başladı. Seb'in tişörtünü çıkarttım ve elimi karnındaki kaslarda gezdirdim.

Tek eliyle bileklerimi tuttu ve yatağa sabitledi. Boşta olan eliyle de göğsüme masaj yapıyordu.

"Bu gece sana istediğin tüm ilgiyi vereceğim." Kulağıma fısıldadı. Göğsümde ki eli karnıma indi ve oradan da bacağımın iç tarafına.

"Lütfen beni kışkırtma" diye yalvardım. Onun için yalvarıyordum. Bu pek yaptığım bir şey değildi ama seb'in dokunuşu için yanıp tutuşuyordum şu an. Bacağımdaki eli sonunda yerini buldu.

"Bu kadar ıslak olmanın nedeni nedir?"

"Sensin. Lütfen artık bir şey yap." Eğer böyle devam ederse aklımı kaçıracaktım. Ve sonunda bir parmağını yavaş yavaş içime soktu. Bu yeterli değildi. Daha fazlasını istiyordum. Boynuma morluklar bırakmaya hala devam ediyordu. Ellerimi kullanmadığım için onu yönlendiremiyordum da. Ardından ikinci parmağını da soktu. Ağzımdan bir inilti kaçtı.

"Bu hoşuna gidiyor mu?"

"Evet evet lütfen devam et." Cümlemi bitirir bitirmez üçüncü parmağını da soktu ve içimde hızlıca gidip gelmeye başladı. Belimden aşağıya doğru giden ısı boşalmaya yakın olduğumun bir işaretiydi. Adını inledim ve böylece hızını daha da arttırdı.

"Geliyorum." Diye inledim ama o parmaklarını içimden çıkarttı. Gözlerine bakıp sorgulayıcı bir bakış attım.

"Noldu" dememe fırsat vermeden penisini içimde hissettim. Kesinlikle parmaklarından daha iyi hissettiriyordu.  Içimde gidip gelirken kafasını geriye attı ve ağzından kısık sesli iniltiler çıktı. Bacaklarımı beline dolayıp kendime bastırdım böylece doruk noktama ulaştım. Bacaklarımın titrediğini hissedebiliyordum. Yakında boşalıcaktım ama seb'i bekledim. Sonunda içimden çıktı ve ikimizde aynı zamanda boşaldık. Seb' karnıma doğru boşalmıştı.

Beni küvete kadar taşıdı ve sıcak suyu açtı.

"isler çok yoğundu ve sana hiç vakit ayıramadım. Özür dilerim."

"Bu geceden sonra özrünü kabul ediyorum." Dedim ve dudaklarımızı birleştirdim.

"Bu arada boynun için üzgünüm biraz fazla olmuş" daha boynumu görmemiştim.

"Umarım biri fark etmez."

"O imkansız gibi bir sey." Bazen kendini kaptırıp aşırıya kaçabiliyordu sonra da "tüm dünya senin bana ait olduğunu biliyor artık" diyerek durumu düzeltmeye çalışıyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

470 kelime

Saat gece 3 ve ben yatakta yatmış seb hakkında smut yazıyorum. Geleceğim için inanılmaz faydalı 👌🏻👌🏻👍👍

Ee nasıl buldunuz pekii

f1 oneshots and preferenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin