charles leclerc

1.1K 20 6
                                    


4. " Bebeğimiz olucak"

uyarı: hamilelik, mide bulantısından ve kusmadan bahsettim biraz

y/n pov:

Uyandığımda daha hava pek aydınlanmamıştı. Midemin bulandığını hissettim ve direk tuvalete koştum. Tuvalette işimi hallettim ve kapıyı açtım. Önümde Charles dikiliyordu. korkup geriye sıçradım.

"AAA NE YAPIYON BURDA AZRAİL GİBİ?" 

"İyi misin? Sen yataktan bir anda gidince korktum." 

"Uyandırdıysam kusura bakma midem bulandı da."

"Neden yediğin bir şey mi dokundu?" yatağa geri girdik belimden sarılıp  beni kendisine çekti.

"Bilmem ki sanırım o yüzden." 

"Regl oldun mu?" diye sordu bir anda. Başta neden bunu sorduğunu anlamamıştım.

"Yoo neden ki?"

"Olman gerekiyor muydu bu zamanlarda?"

"Evet de bunları bana neden soruyorsun?"

"belkil şeysindir... işte anlarsın ya." deyip göbeğime baktı. 

"hee anladı- HAMİLE MİYİM" 

"İster miydin? yani hamile olmak." 

"Çocuk çok emek isteyen bir şey ve iyi bir anne olabilir miyim bilmiyorum."

"Senin çocuklarla nasıl anlaştığını gördüm." evet haklı çocukları çok seviyorum ama Charles'ın işi yüzünden çoğunlukla evde değil. Ve tüm sorumluluk bana kalır.

" Biliyorum ama tek başıma nasıl bu işin üstesinden gelirim ki. Sen uzakta olucaksın." 

"Yardımcı tutarız. Hem bende hiç gelmemezlik yapmıyorum eve." haklı olabilir. Hem bunları düşünmek için çok erken bi test yapalım.

"İlk önce test  yapıp öyle bunlara karar verelim. Belki de hamile değilimdir." 

Charles pov: 

Sabah kahvaltıyı yaptıktan sonra ben sofrayı toplayıp tabakları kaldırdım Y/N'de test almak için eczaneye çıktı. 

Çocuk istiyorum. Şu an vakti mi emin değilim sadece. Tabi ki benimde  endişelerim var ama ikimizin de iyi anne baba olucağımızı biliyorum. Evde çoğu zaman olmadığımı da biliyorum ve çoğu yükü de Y/N'nin üstünde olacağını da biliyorum ama eminim ki üstesinden gelir. 

"Aşkım ben geldim."

"aldın mı testi?" 

"Evet ama testi yapmak istemiyorum. Korkuyorum."

"Yanında durmamı ister misin?" belki kendisini öyle daha rahat hisseder diye sordum. 

"hayır gerek yok." deyip tuvalete girdi.  Kapıyı kapadığında tüm kötü düşünceler aklıma geldi. Ya hamileyken bir sorun yaşarsa. Ya ben bir şey yaşarsam ve babasız büyürse. İçerden ağlama sesleri duydum ve kapıyı çaldım.

"İyi misin? Her şey yolunda mı?" kapıyı açtı ve elinde ki testle bana baktı. 

" Bebeğimiz olucak" dediklerini sindirebilmek için orada öylece bir kaç saniye dikildim.

"AHAHAH BEBEĞİMİZ OLUCAK." deyip y/n'yi kucağıma alıp etrafımda döndüm. 

"ay çok dönme çok dönme." hemen kucağımdan indirdim.

"Pardon iyi misin?" 

"sorun yok."

"Şu an o kadar mutluyum ki."

"Seni seviyorum Charles."

"Bende seni seviyorum."

------------------

355 kelime

ay nasıldı

f1 oneshots and preferenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin