47. "KİM YAPTI BUNU" "ben yaptim" "oh sorun değil güzel şakaymiş"
y/n pov:
mclaren'a katıldığımdan beri Lando'yla çok iyi anlaşıyoruz. Çoğunlukla birbirimize şakalar yapıyoruz, eğer modumuz düşükse birbirimizi eğlendirmeye çalışıyoruz, bir problem olduğunda yardımlaşıyoruz. Fanlar Lando'yla olan ilişkimizi çok seviyor. birbirimize yaptığımız şakaları videoya çekip youtube ve instagram da paylaşıyoruz. Son zamanlarda Lando'ya pek şaka yapmadım. Pek onu düşünmeye vaktim yoktu ama bu gün onun için çok güzel bir şaka hazırladım. Daha önceden o bana aynı şakayı yapmıştı fakat çok mantıklı ve komik bir şaka olduğu için aynısını yapıyordum normalde farklı şakalar yapardık.
elime şakayı kaydedeceğim kamerayı aldım ve konuşmaya başladım. marketingdekiler önümde beni izliyorlardı.
"Evet uzun bir aradan sonra yine Lando'ya şaka yapıcam. ben y/n bu arada. Lando daha önceden bu şakayı yapmıştı fakat ben bir tık değiştireceğim. şakaya geçiyorum. Lando şu anda odasında konsoluyla oynuyor." yerde duran örümceği aldım.
"Bu örümcek uzaktan kumandayla hareket edebiliyor ve kapıların altından da geçiyor. Reklam yapıyormuşum gibi konuştum neyse birazdan bunu lando'nun odasına sokucam ve nerdeyse en çok korktuğu şey örümcek olabilir bu yüzden odadan çıkıp yardım isteyecektir. kapısına streçfilm çekicem böylece ileriye gidemeyip yüzü oraya yapışacak ve ardından arkamda gördüğünüz buzlu suyla dolu olan kova başına yıkılacak." bunları kaç gündür planlıyordum ve kovanın nasıl duracağını bulmak çok zor olmuştu.
"ilk önce streçfilmi alıyoruz" dedim ve yerde duranı aldım. kapının bir ucundan diğer ucuna yapıştırdım.
"sonra kovayı yerleştireceğim. bu işlem bir tık riskli olduğu için içindeki suyu boşaltıcam ve yerleştirdiğimde tekrardan koyucam." kovayı yerleştirdim ve içine suyu doldurdum. içindeki buzlar erimişti bile o yüzden biraz buz istedim.
"azıcık daha buz getirebilir misiniz içinde hiç buz kalmamış." buzlar gelince onuda koydum.
"şimdi sırada en komik kısmım kalıyor. gördüğünüz kocaman örümceği Lando'nun odasına sokmak. o kadar gerçekçi yapılmış ki tüyleri var gibi gözüküyor. daha önceden Lando'nun odasına girip fotoğrafını çekmiştim o yüzden nereye gitmem gerektiğini biliyorum." fotoğrafı önüme açtım ve elime uzaktan kumandayı aldım. örümceği odanın içine soktum ve lando'nun oturduğu koltuğa yönlendirdim. Odadan inanılmaz yüksek bir çığlık çıktı ve ben gülmekten yarıldım diyebilirim. Kapıyı hızlıca açtı ve ilk olarak streç filme takıldı
"bu n-" cümlesini bitiremeden soğuk su tüm üstüne boşaldı.
"AMAN TANRIM BUZ GİBİ HAS SİKTİR." herkes gülüyordu. etrafa bakındı ve işaret parmağını havaya kaldırdı.
"KİM YAPTI BUNU" diye sinirli bir şekilde sordu.
"ben yaptim" hem kahkaha atıp hem de konuşmak zor olmuştu.
"oh sorun değil güzel şakaymiş" hic beklediğim bir tepki vermemişti.
"Ne yani bana kızmicak mısın?"
"Yoo güzel şakaymış ama ayağını denk al her an başına bir sey gelebilir"
"Hmm demek öyle bay norris peki. Hadi kameraya el salla sonra hasta olmadan üstünü değiştir." Gözlerine bakarak konuştum. O gözleri her gördüğümde aşık oluyordum.
"Evet videoyu izlediğiniz icin teşekkür ederim. Sonu benim için pek iyi olmadı ama olsun. Görüşürüz." Kamerayi daha kapatmamışlardı. Lando kollarını açıp bana döndü.
"Gel sana bir sarılıyım." Deyip bana doğru gelmeye başladı. Yavaştan kaçtım ve ardından durdum.
"Tamam tamam hakettim bunu." Deyip ona sarıldım. Su o kadar soğuktu ki anlatamam.
"HAS SIKTIR COK SOĞUK" dedim ve hemen geri çekildim. Lando gülerek bana baktı.
——————————————
499 kelime
Abi boyle bir iliski istiyorum nolur ya
hikayeyi unutmadım merak etmeyin sadece çok yoğundum o yüzden bölüm atamadım
Nasil buldunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Historia CortaSürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.