30. "Bana ne yaptığın hakkında hiç bir fikrin yok ama biraz daha hareket edersen sana ne demek istediğimi göstericem"
uyarı: alkol, bir tık smut
y/n pov:
Her zamanki gibi yarış sonrası partilerden birinde Lewis, ben ve birkaç kişi daha shot atıyorduk. çok sarhoş değildik fakat çokta ayık değildik. Daniel yanımıza geldi ve elindeki bira şişesini kaldırıp "hadi doğruluk cesaret oynayalım" dedi.
"gerçekten mi? bu yaşımıza gelmişiz doğruluk cesaret mi oynayacaksınız? ben yokum." dedim ve ısrar ettim.
"hadi ama y/n hem eğleniriz. oturup içmekten başka yaptığımız bir şey yok zaten" dedi max ve kolumu tutup herkesin oynamak için toplandığı yere çekti. en kötü ne kadar olabilir ki hem Max'te haklıydı hiç bir şey yapmıyorduk ve ben sıkılmaya başlamıştım. Arkamızdan Lewis'in bizi izlediğini hissedebiliyordum.
Herkes daire yapmış oturuyordu bende boş bir yere oturdum ardından Lewis gelip karşıma oturdu. Birkaç tur sıkıcı geçti ta ki biri bana sorana dek.
"y/n doğruluk mu cesaret mi?"
"cesaret."
"hmm oyun bitene kadar Lewis'in kucağına otur." şaka mı? çok çocukça bir oyun
"gerçekten mi? başka bir şey iste."
"hadi mızıkçılık yapma herkes denileni yaptı" Lewis'ten çok hoşlanıyorum ama ona böyle açılmak gerçekten hiç istemiyorum. bu salak oyun yüzünden ilişkimiz bozulabilir.
lewis pov:
aman tanrım. y/n oyun sonuna kadar kucağıma oturacak. has siktir. beni sevmiyor çok bir sorun olmaz herhalde. ya sertleşirsem. siktir keşke içmeseydim.
"hadi mızıkçılık yapma herkes denileni yaptı" dedi y/n'ye ve kalkıp önümde durdu.
"Eğer yapmak istemiyorsan sorun değil ama ben rahatsız olmam onun için endişelenme." dedim
"kısa bir süreliğine zaten bir şey olmaz." deyip dizime oturdu. George'u bana garip bir şekilde bakıyordu. sonradan 'bu senin şansın' diye bir ifade takındı. evet y/n'den hoşlanıyordum ve bunu George biliyordu.
y/n'nin kucağımda oturuyor olduğu fikrini aklımdan çıkarmak için her şeyi yaptım ama işe yaramıyordu. belli ki rahat edemedi çünkü kıpırdanıp duruyordu. ama her hareket ettiğinde ben daha da tahrik oluyordum.
"rahat değil misin?" diye kulağına fısıldadım.
"pek değilim aslında. seni rahatsız ettiysem özür dilerim. kalkabilirim." hayır hayır kalkarsa boku yerim.
"hayır kalkma." bacaklarımı biraz hareket ettirdim böylece tam anlamıyla kucağımda oturuyordu.
"şimdi rahat mısın" sanırım ereksiyonumu hissediyor
"yani daha iyi" dedi ve biraz daha kımıldandı. yemin ediyorum patlayacaktım. bunu y/n'ye nasıl söylerim bilmiyorum. içkimden bir yudum aldım bana cesaret vermesi için.
"Bana ne yaptığın hakkında hiç bir fikrin yok ama biraz daha hareket edersen sana ne demek istediğimi göstereceğim" dedim.
"hmm ne yapıyormuşum söylesene" dedi. sesi normalden daha ince çıkıyordu büyük ihtimalle alkolün etkisiydi. sabah uyandığında keşke yapmasaydım dediği bir şeyi yapmak istemiyorum. y/n'nin belindeki kolları daha da sıktım ve ayağa kalktım.
"eve gidelim mi?"
"olur"
-------------------------------
408 kelime
smut yazmayı çok istemedim ama isterseniz önerebilirsiniz seve seve yazarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.