Mick schumacher

738 18 4
                                    

28. "Burda yapamayız çocuklar yanımızda"

uyarı: bir tık smut

y/n pov:

Mick'in ve benim ortak arkadaşlarımız bize gelmişti. yanlarında çocukları da vardı. normalde barbekü ve alkol düşünüyorduk sonrada gece bizde kalacaklardı fakat çocuklar olduğu için bundan vazgeçtik. erkekler barbeküyü hazırladılar ve etleri pişirmeye başladılar. bende içeride bir yandan arkadaşlarımla konuşurken bir yandan da salata falan hazırlıyordum. mutfakta tek kaldığımda içeriye çocuklar girdi ve dikkatimi çekebilmek için pantolonumu çekiştirdiler. 

"y/n teyze su var mı?" diye sordular. Onlar için plastik bardak hazırladım.

"Soğuk mu sıcak mı?"

"Annem sıcak içmemizi söyledi." bardaklara suyu doldurdum ve ellerine  verdim. koşarak bahçeye çıktılar. Kapıdan geçerken mick'in bacağına çarptı bir tanesi. Çocuğun saçını okşayıp ona dikkatli olmasını söyledi. Çocuklarla çok iyi anlaşıyordu ve onu çocukların yanında gördüğüm her an mick'e daha da aşık oluyordum. yemeği yapmaya döndüm ardından mick arkama geçti ve kalçamı tuttu. Kulağıma eğilip fısıldadı.

"Seni çocuklarla gördüğümde aklımı başımdan alıyorsun." Geceyi beklemek istemiyordum.  beni tahrik ettiğini biliyordu. bugün zoru oynamaya karar verdim. kalçamı mick'e dayadım ve erkekliğine değecek şekilde kalçamı hareket ettirdim.  ağzından çıkan inilti o kadar sessizdi ki zar zor duydum. 

"etler oldu mu?" diye sordum hiç bir şey olmuyormuş gibi.

"birazdan olacak." deyip boynumu öptü. 

"hadi sen etlerle ilgilen bende buradaki işleri halledip geliyorum." son bir kez kalçamı mick'e sürttüm ve önünden çekilip yemeğe odaklandım. dışarıya çıktığımda duvara yaslanmış bir şey içiyordu. masayı hazırladık. mick ve diğerlerini çağırmak için yanlarına gittim. sofranın hazır olduğunu söyledikten sonra  kolumu tuttu ve kulağıma eğildi.

"bu gece durmam için seni yalvartacağım." dedi ve çekip gitti. ne dediğini sindirebilmek için orda bir süre durdum. masaya geçtim. mick karşımda oturuyordu.  bacağına rahatlıkla uzanabiliyordum. ayağımı mick'in bacağına sürttüm. tamamen bana bakıyordu ve gözlerinden tahrik olduğu anlaşılıyordu. normal bir şekilde yemek yemeye devam ederken mick bileğimi tuttu. bir süre sonra ayağım ağrımaya başladığım için bileğimi mick'ten kurtardım ve düzgünce oturdum. bana 'noldu' der gibi bakıyordu. bir şekilde ona bacağımın ağrıdığını anlattım.

 yemekler bittikten sonra arkadaşlarımız bahçede otururken biz mutfaktaki kirli tabakları hallediyorduk. mick çocuklar için film açmıştı. tabak almak için arkama geçtiğini düşündim ama tabak almayıp öylece durdu. kollarını belime doladı ve beni kendisine bastırdı. mick'in ereksiyonunu hissedebiliyordum. boynumu emmeye başladı. adını inledim. çocuklar buradaydı ve bizi her an görebilirlerdi. buna ne kadar devam etmek istesem de durmak zorundaydık 

"Burda yapamayız çocuklar yanımızda" 

"beş dakikalığına tuvalete gitsek kimse fark etmez bence." dedi ve boynumu öpmeye devam etti. 

"eğer ısrar etmeye devam edersen gece yatağa girdiğim gibi uyurum." işaret parmağımı ona doğru uzatıp salladım. bana baktı ve tek kaşını kaldırdı.

"tamam tamam ama gece için hazırlıklı ol." 

------------------------------------------------------------

405 kelime 

kesinlikle derste bir kağıda yazmadım bunu. 

nasıl buldunuz 

f1 oneshots and preferenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin