10. "Benimle mi flörtleşiyorsun" "sonunda fark ettin"
y/n pov:
Lando, ben ve Charles öğle yemeği için küçük bir lokantaya gitmiştik. Tüm gün sosyal medya işleri vardı ki daha yarısına bile gelemedik. Charles yemeğe gitmeden önce bana "eğer bu yemekte Lando'ya ondan hoşlandığını açıkça belli etmezsen gidip ona ben söylerim" demişti. Beni böyle tehdit ettiği için ona kızmıştım ama bir daha böyle bir fırsat ayağıma gelmezdi o yüzden ona biraz da hak vermiştim. Nasıl yapacağım hakkında gerçekten en ufak bir fikrim yok.
Lando'yu gerçekten çok seviyorum ve onun için her şeyi yaparım fakat o böyle hissediyor mu emin değilim. yani evet yakın arkadaşız birbirimizle çok zaman geçiriyoruz ama emin değilim işte ya beni sevmiyorsa. normalde de çok çekingen biri. ikimizde çok yoğunuz ve ikimizde yarış pistinde nerdeyse birbirimize düşman kesiliyoruz.
Yemekte Lando'ya daha yakın davrandım ve şakadan çok gerçekçi bir şekilde flörtleştim. Ama lando bunların hiç birini anlamamış gibi duruyordu. hem çok sessizdi hem de pek kafasını tabağından kaldırmıyordu. çok düşünceliydi. Ona belli etmek için daha ne yapabilirdim bilmiyorum.
"ben tuvalete girip geliyorum sonra da hesabı ödeyip kalkarız" dedi Charles ve gitmeden önce tek benim görebileceğim bir şekilde bana "hadi artık" der gibi bir ifade attı.
Lando, Charles masadan kalktığında derin bir nefes aldı sanki bir şey söylemek istermiş gibiydi ama konuşmadı.
"bir sorun mu var" diye sordum ama cevap vermedi.
"Benimle mi flörtleşiyorsun" dedi bir anda ve ne diyeceğimi şaşırdım. ama iyi haber sonunda fark etmişti
"sonunda fark ettin" dedim ve tabağımda kalan yemekle oynadım.
"senden çok uzun süredir hoşlanıyordum fakat senin bana karşı öyle bir şey hissetmediğinden emindim. hem ikimizde yoğunuz ve kendimize çok zaman ayıramıyoruz." o kadar hızlı konuştu ki kelimeleri yakalamakta çok zorlandım.
"Lando Lando sakin ol." elini tuttum.
"bende senden hoşlanıyorum ve evet çok yoğun olsak bile denemeden bu ilişkinin nasıl yürüyeceğini bilemeyiz" dedim. elimi sıktı. Charles yanımıza geldi. Lando'nun elini tuttuğumu görünce gülümsedi.
"ah şey bir şey böldüm galiba ben arabaya gidiyim siz ikiniz konuşmaya devam edin. hesabı da ödedim merak etmeyin." dedi ve bir şey dememize izin vermeden gitti. Lando'nun arkasından bana harika gidiyorsun işareti yaptı.
"y/n benimle çıkar mısın?" diye sordu. yanaklarının normalden daha kırmızı olduğu hemen fark ediliyordu.
"tabi ki seninle çıkarım." dedim ve kenetlenmiş elimizi daha da sıktım.
"hadi Charles beklemesin" dedi ve kalktı.
Charles' arabada telefonuna bakıyordu kapıyı açtığımda kafasını kaldırdı
"eee konuşmanız nasıldı" dedi. yemin ederim yüzündeki gülümsemeyi görebiliyordum.
"güzeldi senin istediğin gibi geçti."
" 'senin istediğin gibi' mi o ne demek oluyor" diye sordu Lando.
"sana açılmamı daha doğrusu senden hoşlandığımı bu yemekte sana söylemeseydim bunu Charles yapacaktı. bir nevi beni tehdit etti."
"dostum iyi ki bunu yapmışsın." dedi ve Charles'ın koluna vurdu.
" hadi hadi artık gidelim geç kalacağız." dedim
------------------------------------------------------
433 kelime
nasıl buldunuz bir tık kısa oldu gibi ama umarım sevmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.