4. " Bebeğimiz olucak"
uyarı: mide bulantısı, hamilelik
y/n pov:
Bir aydır regl olmuyordum. Mevsim geçişlerinden dolayı olduğunu düşünmüştüm ve çok kafaya takmadım. Ama dün sabah mide bulantısıyla uyanıp tuvalete koştuğumdan beri içimde bir huzursuzluk vardı. Test yapmaya korkuyordum. Anne olmak istiyordum fakat hazır mıyım ondan emin değilim. İyi bir anne olup olmayacağımı da bilmiyorum. Eğer hamileysem Seb mutlu olacaktır çünkü uzun zamandır bu konuyu konuşuyoruz.
Bu öğlen Sebastian evde yokken en yakın arkadaşımı aradım ve olanları anlattım. Geç olmadan test yapmam gerektiğini söyledi. Bende gaza gelip testi aldım. Tuvalete girdim ve daha açmadığım testi lavabonun üstüne koydum. Gerçekten yapmak istemiyordum. Sonuçlarından korkuyordum.
Bir güçle testi aldım ve yaptım. Sonuçları görebilmek için gözlerimi dört açmış bakıyordum. İki çizgi görünce kalbim daha da hızlı atmaya başladı. Ellerim titriyordu. Başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Telefonumu aldım ve hemen arkadaşımı aradım. Telefonda kendimi görene kadar ağladığımı anlamamıştım.
"y/n noldu? Neden ağlıyorsun? Test yaptın mı?" beni bildiğin soru yağmuruna tutmuştu. telefonun ekranın çevirdim ve testi gösterdim. İki çizgide çok net bir şekilde gözüküyordu.
"HAS SİKTİR ANNE OLUYORSUN. AMAN TANRIM İNANMIYORUM. HEMEN SEB'E SÖYLEMELİSİN." diye heyecanlı heyecanlı bağırdı.
"Ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Bir fikrin var mı?" çok geç olmadan Sebastian'a söylemem gerektiğini biliyordum.
"Bir video görmüştüm. Kadın diyordu ki kocasına 'sana hediye aldım.' deyip bir kutu veriyordu kutunun içinde de bebek ayakkabısı ve hamilelik testini koymuştu. Öyle bir şey yapabilirsin belki." aslında çok tatlı bir şeydi.
"Sence mutlu olur mu?"
"Kesinlike. Hem sen demiyor muydun 'seb bebek istiyor' diye."
"Evet ama ne biliyim ne zaman istediğini söylememişti."
"Hadi burda sen stresten çatlamadan Sebastian için kutu hazırla."
"Tamam teşekkürler." deyip telefonu kapattım. Üstüme bir şey aldım ve hemen dışarıya çıktım. Çok tatlı üstünde küçük mazda miata olan bir zıbın buldum. Bir de dinozorlu bir şey daha buldum. İkisi de çok tatlıydı o yüzden ikisini de aldım. En küçük beden ayakkabı da aldım ve son olarak aldıklarımı içine koymak için bir kutu buldum. Her şey hazır olduğunda eve gittim ve kutuyu hazırladım.
Kutuyu salondaki masanın üstüne koyup Seb'in gelmesini bekledim. Stresten patlamak üzereydim. Yarım saat sonra da kapı açıldı ve Seb içeriye girdi. Hızlıca kutuyu elime aldım ve kapıya koştum. Seb'e sarıldım.
"Sana en çok istediğin şeyi aldım." deyip kutuyu ona uzattım. Kutuyu açtı ve ilk önce hiç bir şey demeden kutuya bakakaldı. Sanırım bebek istemiyordu. kutuya elini soktu ve konuşmaya başladı.
"Bunlar n-" sözünü bitiremeden hamilelik testini gördü. Bana baktı. Gözleri dolmuştu.
"hamile misin?" diye sordu. Mutlu muydu üzgün mü anlam veremedim.
"Evet."
"AMAN TANRIM BEBEĞİMİZ OLUCAK." dedi ve bana sıkıca sarıldı.
"Bu günü ne zamandır bekliyordum. Teşekkür ederim." deyip etrafında döndü. Mutlu olduğuna o kadar sevinmiştim ki anlatamam. Bir an sevinmedi diye çok korktum.
" Eğer konuşmasaydın aha şurada kalp krizi geçirirdim." dedim ve güldüm.
------------------------------------------
437 kelime
yiaaaa yerim ben sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.