52. "Beni kıskandırmaya mı çalışıyorsun" "evet" "işe yarıyor"
y/n pov
Lewis bu sezonun son yarışına katılmıştı ve 2. olarak bitirdi. İkimizin de keyfi yerindeydi bu yüzden akşamki partiye katılmaya karar verdik. Normalde yarışlardan sonraki partilere pek katılmazdık, salonda oturup üstümüze battaniyemizi alırdık ve Rosco'yu ortamıza yatırıp dizi izlerdik.
Partilerden çok hoşlanmadığımı söylemeliyim. Çok yüksek sesli, çok ışıklı... oturmak için boş bir yer bulduk Lewis'le oturduğumuzda ben telefonumu çıkardım ve etrafla pek ilgilenmedim. Arada bir Lewis'in gözlerini üzerimde hissediyordum. Yaklaşık on dakika sonra yanımıza iki kişi geldi ve konuşmaya başladık daha doğrusu onlar konuştu ben hala telefonumla ilgileniyordum. Yanımıza gelenlerin ikisi de kızdı ve Lewis'in fanı gibi duruyorlardı başta pek sorun etmedim. Tüm günümüz böyle geçiyor zaten, Lewis fanları ile konuşuyor sonra başka fanlar geliyordu. Fakat kızlar Lewis'le daha yakın olmaya başladılar ve Lewis'te bana yandan bakış atıp ne yaptığımı kontrol ediyordu.
Telefonumu cebime koydum ve konuşmaya katılmaya çalıştım. Dediklerini önceden dinlemediğim için tam olarak neyden bahsettiklerini anlamadım ama Lewis komik bir şey söylemiş olacak ki kızlar kahkaha atmaya başladı ve biri Lewis'in koluna dokunup elini aşağı yukarı hareket ettirdi. Lewis'e "ne yapıyor bu" gibisinden bir bakış attım fakat anlamamış gibi duruyordu. İlk defa bir fanın Lewis'le bu kadar temasa geçtiğini görüyorum. Normalde bu konularda çok rahatsız olmam ve bence çok kıskanç bir de değilim fakat kızlar çok fazla fiziksel temas uyguluyorlardı ve Lewis karşı çıkmıyordu. Lewis'in bu konuda bir şey yapmaması inanılmaz sinirimi bozdu.
Yanımda oturan erkek arkadaşımı kızların arasından çekip onlardan uzaklaştırdım ve çok kalabalık olmayan bir yere gelip durdum.
"Ne yapıyorsun?"
"Bilmem ne yapıyorum? Sen söylemek ister misin?"
"Beni kıskandırmaya mı çalışıyorsun?"
"Evet."
"İşe yarıyor."
"İyi çünkü hiç fark etmeyeceksin sanmıştım."
"Kızlarla normalden daha çok haşır neşir olmanın tüm nedeni bu muydu?"
"Evet partiden çok sıkıldım. Normalde yaptığımız gibi koltukta dizi izlerken Rosco ve seninle sarılıp uyumak istiyorum."
"Eğer insanlara senin böyle biri olduğunu söylersem bana inanmazlar." dedim ve güldüm. Ardından Lewis'te gülmeye başladı. Yanımdan ayrılmadan önce "Gidip diğerlerine pek iyi hissetmediğini söyleyeyim de bizi aramasınlar." dedi ve bende kafamı onaylar bir şekilde sallayıp onu dışarıda bekleyeceğimi söyledim.
Dışarı çıkıp Lewis'i beklemeye başladım. Az sonra o da yanıma geldi ve valeden arabayı istedi. Araba geldiğinde benim için kapıyı açtı, koltuğa oturduğumda kapıyı kapatıp arabanın önünden yan tarafa geçip kendi koltuğuna oturdu ve arabayı başlattı. Bulunduğumuz yerden evimize yaklaşık yirmi beş dakika yol vardı. Lewis'in telefonunu alıp bluetoothu bağladım ve ikimizin ortak listesini açtım. Bir elini bacağıma koydu ve baş parmağıyla küçük daireler çizmeye başladı.
"Kıskanınca çok hoş görünüyorsun. Bundan sonra seni kıskandırmak için daha çok uğraşacağım."
"Lütfen bir daha yapma çok sinir bozucu bir şey."
"Hmm sinir bozucu ha. Seni kıskanırken görünce kendime hakim olmakta zorlanıyorum."
-----------------------------------------
448 kelime
pek uzun bir bölüm olmadı ama umarım istediğin gibi olmuştur
nasıl buldunuz peki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Cerita PendekSürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.