1. "Sweatshirt'ümü gördün mu" "yooo" "şu an senin üstünde di mi"
y/n pov:
Alex'in yanına taşınalı yaklaşık iki yıl oldu ve çoğunlukla evde yalnız oluyordum. Yarışlar yüzünden. Bu hafta yarış yoktu fakat sürücüler barda mı ne toplanacaklarmış. Alex pek bilgi vermedi bu konuda. Saat on biri geçti ve hala gelmedi. Ne zaman gelir hiç bir fikrim yok. Nereye gittiğini bile bilmiyorum. İnstagram'dan gördüğüm üzere Daniel ve o bira içiyorlardı.
Yavaş yavaş uykumun geldiğini hissedebiliyordum ama Alex'i bekleyecektim sarhoş gelmesine karşı. Ev soğumaya başladı ve yakınlarda battaniye yoktu o yüzden yatak odasına çıkıp Alex'in en sevdiği sweatshirt'ünü alıp üzerime geçirdim. Salondaki L koltuğa uzanıp film izlemeye başladım ve ardından da Alex geldi.
Salona gelip yanağımı öptü sonra bir şey demeden yukarı yatak odasına çıktı. Alkol kokmuyordu ki bu bence iyiye işaret. sarhoş olduğunda hareketlerini kestiremiyorum. bazen çok temas bağımlısı oluyor bazen depresif oluyor çoğunlukla enerji patlaması yaşıyor. Üstündeki kıyafetleri çıkarmış altında sadece eşofmanla yanıma geldi
"Sweatshirt'ümü gördün mu?" diye sordu. Üstümdekinden bahsettiğini anladım.
"Yoo" dedim ve gözlerine bakmamaya çalıştım.
"Şu an senin üstünde di mi" dedi ve teslim olmuşçasına "Evett ama çok rahat ve aynı senin gibi kokuyor lütfen üstümde kalsın." diye yalvardım. Kıkırdayıp konuşmaya başladı.
"Eğer beni bu kadar özlediysen mesaj atabilirdin hemen gelip yanına yatardım. Ve sende kalabilir ben başkasını giyerim böylece benim gibi kokan başka kıyafetlerde olur." dedi ve sweatshirt almak için yukarıya çıktı. Sonra tekrardan yanıma geldi ve kolunu kafamın altına uzatıp diğer eliyle bana sarıldı.
"Ee buluşmanız nasıldı?"
"Dürüst olmak gerekirse pek eğlenceli değildi. Evet eğlendiğim oldu ama çok kalabalık ve çok gürültülüydü öyle yerleri pek sevmediğimi biliyorsun. Hem seninle zaman geçirmeyi tercih ederdim."
"Ben olsaydım eğlenirdin nasıl olsa dünyadaki en eğlenceli kişi benim."
"hı hı tabi tabi kesin en eğlenceli kişi sensindir" dedi ve kafamı göğsüne doğru ittirdim.
Yarım kalmış filmi başlattım ve yattığım yerde daha rahat olmak için biraz aşağıya kaydım. Böylece kafam Alex'in göğsünün biraz altındaydı ve elimi Alex'in karnına koydum. O da beni tutan elini sırtıma doğru indirdi ve yavaş yavaş yukarı aşağıya doğru hareket ettirdi. Böylece bende uykuya daldım.
Ne kadar uyudum bilmiyordum ama Alex beni kaldırdığında film bitmişti. Tam uyanamamıştım o yüzden yürüyüp odaya kadar gidemeyecektim. Alex beni yatağa bıraktı ve alnıma küçük bir öpücük bırakıp yorganı üstüme çekti. Üstündekini çıkarıp o da yatağa girdi ve bana sarıldı. Tek eliyle saçımı okşamaya başladı.
"Seni çok seviyorum. İyi ki benimlesin. Sen olmasan ne yapardım hiç bir fikrim yok." diye fısıldadı ve ardından dudaklarını saçıma bastırdı.
"Bende seni seviyorum." diyebildim. Sesim çok çıkmadı ama Alex'in ne dediğimi duyduğuna eminim.
--------------------------------
408 kelime
çok kısa oldu biliyorum kusura bakma ama nasıl yazacağımı bilemedim.
birde bir aylığına yazlığa gidicem o yüzden bölümler bir tık geç gelebilir fakat gün aşırı bölüm paylaşmaya çalışıcam.
nasıl buldunuz peki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f1 oneshots and preference
Short StorySürücü x y/n Formula 1 hakkında Türkçe kitap nerdeyse hiç görmedim o yüzden kendim yazmaya karar verdimm.