1- DEĞİŞİM

723 57 17
                                    

~Hoseok

Aynada kendime son bir defa baktım. Beyaz kot şortum dizlerimin biraz üzerinde bitiyordu. Ona uygun beyaz kot ceketim ve siyah bluzum ile yine çok şıktım. Kızıl saçlarımı güzelce şekillendirdikten sonra file çoraplarımla beyaz postallarımı da giyip sırt çantamı aldım. Yine mükemmeldim.

İnsanlar görünüşümü kınasa da bu pek umrumda değildi. Yıllar önce sevdiğim tarafından yeterince kınanıp aşağılamıştı.  Hayatımdaki bu değişikliğe onun beni terk ettiği gecenin ertesi sabahı karar vermiştim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2 Yıl Önce~ Gwanju

Taehyung birkaç gündür bana çok garip davranıyordu. Sürekli boş yere bana kızıp bağırıyordu. Başta bunu ailesi içindeki kavgalar yüzünden sansamda durum öyle değildi. Siniri sadece banaydı. Üstelik bazen herkesin içinde azarlayıp, dalga geçiyordu benimle. Diğerlerine beni rezil edip eğleniyordu. Ama ben yine de bir şey demiyordum. Üzgün olduğu için öfkesini kendinden çıkaracağına benden çıkarması daha iyidi. Kendine zarar verse dayanamazdım.

Dönem sonu partisinde arkadaşlar ile otururken Taehyung yanımızda belirdi. Yanındaki beden kaşlarımı çatmama neden oldu. Ne işi var bu kızın Taehyung'un yanında? Hızla ayağa kalkıp sorarcasına gözlerine baktım. O ise beni baştan aşağı süzüp büyük bir kahkaha patlattı. Sanırım okulun mini barından içkiyi fazla kaçırmıştı. Okuldaki çoğu kişinin yüzü bize dönerken susması için hareket yaptım. Hala birkaç yüz bize bakarken Taehyung güldü ki bu hiç masum bir gülücük değildi.

"Hey millet! Herkes buraya baksın!"

Tüm yüzler bize garip garip bakarken Taehyung'a bir adım atmıştım ki beni yere itti. Sırtım acısa da hemen kalkmaya çalıştım. Arkadaşlarım Felix ve Hyunjin hemen yanıma gelip beni kaldırdılar. Ama Taehyung gitmemize izin vermeden yakamdan tutup kendine çekti. O an bana tiksinir gibi bakıp tekrar itti. Bu sefer düşmeden arkadaşlarım beni tuttu.

"Bu gördüğünüz inek öğrenci kılıklı çocuk o kadar aptal ki! Ben ne yaparsam yapayım bir türlü yakamdan düşmüyor! Zavallı! Bana o kadar aşık ki! Onu saatlerce becersem de bana karşı çıkmayacağına eminim!"

Herkes gülmeye başlarken benim gözlerim dolmuştu. Ne diyordu Taehyung öyle?

"Oyyy şimdi de ağlayacak zavallım!"

Gözlerimden yaşlar akarken kapıya doğru gideceğim sırada kolumdan sertçe çekti.

"Şunun giydiklerine bir bakar mısınız? Seni çalışkan öğrenci! Okul kıyafeti ile gelmiş! İstersen şu köşede finallere hazırlanabilirsin. Canım bir de kahve saçlarını unutmamak gerekir! Kaç yaşındaydın sen? 12?"

Herkesden kahkaha tufanı kopmuştu o an.

"Şuan herkesin önünde seni terk ediyorum Jung Hoseok! Bitti! Artık sana dayanmak istemiyorum! Ve sana bir şey söyleyeyim mi?"

Öğrenciler alkışlar, Islıklar ve tezahüratlar eşliğinde bağırırken arkadaşlarım yanıma gelmişti. Ama Taehyung kolumu bir türlü bırakmıyordu. Sonunda kalbimi, gururumu her şeyimi yerle bir edecek şeyler söyleyip bıraktı.

"Senin gibi aptal biri eminim ki beni unutamayacak! Biliyor musunuz şundan da eminim ki bu aptal yarın kapıma gelip köpek gibi yalvaracak! Çünkü Jung Hoseok, bana köpek gibi aşık!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O gün hayatımın dönüm noktasıydı diyebilirim. 360° değişen hayatımın dönüm noktası. 2 yılda çok değişmişti Jung Hoseok.

O okulda forma ve kravat ile gezen, aptal gibi herkese ders notu ve kopya veren, salak gibi milletin dönem sonu ödevlerini yapan o inek öğrenci Jung Hoseok değildim ben artık.

O günden sonra yurt dışındaki ailemi aramış, şehir değiştirmek istediğimi söylemiştim. Sonra da okuldaki başarım nedeniyle Seul'ün kıdemli bir üniversitesine kayıt olmuş ve oraya yerleşmiştim.

Aileme dürüstçe olanları anlatıp değişmek istediğimi söyledim. Onlar kararıma saygı duymuştu. Yanımda olmadan öyle hissettirmişlerdi. Aynı gün hesabıma yüklü bir miktar yatırılmıştı.

Kendime küçük ve şirin bir ev tutup, eski arabamı değiştirmiştim. Sonra büyük bir mağazaya gidip canım ne istiyorsa almıştım. Eski evimdeki hiçbir şeyi almamıştım yanıma. Onlar benim rezil gaçmişimin parçalarıydı.

Ama elbette ki onları yüklü bir miktara satmıştım. Eve gelince de kiraya vermiştim.

Giyim tarzımı zaten komple değiştirmiştim. Etekler, kroplar, şortlar, file çoraplar.

Üniversiteye sıfırdan başlamak biraz zor olsa da kendime birkaç arkadaş bulmuştum. Hatta onların sayesinde dans bölümüne katılmış ve baya ilerlemiştim. Taehyung'u dediği gibi onu asla unutamamıştım ama onun acısıyla yaşamayı öğrenmiştim.

Jimin, Seokjin ve Minho adında muhteşem arkadaşlarım vardı. Jimin fazlasıyla kıçı kırık bir tipti. Kaç flörtü olduğu bilinmezdi. 100'e yakın olduğuna dair teoriler mevcut. Pembe saçları ile okulun dikkat çeken tiplerinden.

Seokjin'e gelirsek o tam bir haber kaynağı. Babasi müdür olduğu için her şeyi kolayca öğrenebiliyor. Ve ayrıca ağzına geleni söyleyen biri. Sonuçta benimde babam korkunç bir müdür olsa bende bundan cesaret aldırdım. Yanında illaki bir paket çekirdek taşır.

Minho biraz arıza bir tip. Kendine edilen şaka da olsa hakaretleri kaldıramıyor. Bu yüzden Jimin ondan fazlasıyla dayak yedi. Onun haricinde okulun zengin bebelerinden. Ve bir de benimle sürekli flört etmeye çalışıyor. Yani şakadan da olsa bi ara ikimizin çıktığını düşünenler olmuştu.

Bir de Eunwoo adında düşmanım var. Nedensiz bir şekilde her zaman dış görünüşümle alay edip, saçma sapan şeyler söyleyip duruyor. Onu kale almasam da, yaptıklarını düşünmeden edemiyordum. Bana aşık mıydı? Yoksa benden nefret mi ediyordu? Çözemiyorum doğrusu.

Okulu ve birçok kişiyi çok severdim. Bir grup hariç. Okulda herkesin korkup kaçtığı bir grup var. Daegu'lulardan oluşan bu grubun başı bana acayip takıntılı!

BangChan, Chanbin, Namjoon ve Jungkook'tan oluşan bu grubun başı Min Yoongi. Tanrım! Beni gördüğü her yerde sarkıntılık ediyor! Bir de keko gibi konuşmaları yok mu?! Resmen takıntılı! Her gün kapımın önünde bekliyor bir de!

Neyse saat 9'a yaklaşıyor, dans dersime geç kalmamalıyım. Arabanın anahtarını alacağım sırada yıkamaya verdiğimi hatırladığım için yürümem gerektiğini hatırladım. Neyseki okul çokta uzakta değil.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Ay Helü! Nasılsınız? Ben iyiyim!
Yeni bir ficte yine karşılaştık. Ehehehe.
Nasıldı ilk bölüm? Taehyung'a kızmayın! Onun sebepleri var. Yeri geldiğinde öğreneceksiniz.  Bu arada benim her kitapta fark ettiniz mi bilmiyorum. Hep VHope ve Sope. Ne bilim Vhope bana çok tatlı geliyor. Hoseok küçük kardeşiyle çok güzel ilgileniyor filan. Bu arada Yoongi Hoseok'un Belalısı. 

Oy ve yorum yapmayı unutmayın!

Sope'la Kalın☀🌙

Not Me /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin