Tamam, aynı yatakta yattık, onun kıyafetlerini giydim hatta öpüştük fakat beni seveceği aklımın ucundan geçmemişti.
"Arkadaşça mı?" ah, bu yanlış bir soru olmuştu, cevabını bildiğim hâlde sormuştum.
"Bir kere daha duymak istediğini biliyorum. Peki sen?" hızlıca onun kollarından ayrıldım, kızarmıştım ve etrafa bakarak cümleleri toparlamaya çalıştım.
"N-ne ben?" tatlı bir şekilde kollarını birbirine bağlayıp sırıttı, "Aşık mısın bana? Beni öptüğüne göre."
Bakugou'nun sorusunu es geçerek kapıya doğru yürümüştüm, "Islanıp üşüteceğiz, gel." "Kaçıyor musun? Peki öyleyse." "Ne kaçması be!" diye çemkirerek kapıdan girmiştim.
Asansörle birlikte yukarı çıktıktan sonra Bakugou kapıyı açmıştı. İçeri girdikten sonra zorla beni duşa sokmuştu. Sıcak bir duş almış ve Bakugou'nun bana kıyafet uzatmasını beklemiştim, kapıyı açmış ve gözlerini elleriyle kapatarak hızlıca kıyafetleri bırakıp banyodan çıkmıştı.
Fakat sadece tişört ve kısa bir iç çamaşır vermişti. Üzerimi giyindikten sonra kapıyı aralayıp başımı çıkarmış ve Bakugou'ya seslenmiştim.
"Altıma eşofman getirir misin? Yada en azından şort! Getirmeyi unutmuşsun!" Bakugou'dan önce ufak bir kahkaha sesi gelmişti, sonra konuşmuştu. "Çık kendin al." "Getirsene ya, uğraştırma beni."
Birkaç dakika bekledim fakat Bakugou'nun getirmeyeceğini anlayınca tişörtümü bacaklarıma doğru çekiştirerek banyodan çıktım.
Yatak odasına girmek istediğimde kapının kilitli olduğunu görmüştüm, "Bakugou, içeride olduğunu biliyorum, kapıyı aç üzerime eşofman alacağım!"
* * *
Katsuki kapının kilidini açmıştı bu anı bekliyormuş gibi, ardından hızlıca Izuku'nun kolundan tutmuş, dar aralıktan içeri çekmiş ve kapıyı geri kapatmıştı.
"Şuan kaçış yok Izuku." diye fısıldadı başını kısa çocuğa doğru eğerek. Izuku al yanaklarıyla başını hafiften kaldırarak Katsuki'ye bakmıştı, "İlla bir cevap mı vermem gerekecek? Vermek istemiyorum."
"Sevmiyorsan sevmiyorum de uğraştırma beni, seviyorsan buradayım." Izuku kollarını birbirine bağlayarak kendine sırıtan çocuğa baktı, "Bu kadar çabuk bana aşık olman çok garip ama? Bence sadece birazcık hoşlanıyorsun, o kadar."
Katsuki gülerek Izuku'ya bakmıştı,
"Aşık olmak suçsa ben müebbet hapis cezası alırdım bebeğim."
Izuku duyduğu sözlerle kızarırken Katsuki'yi ittirmişti. "Modası geçmiş laflar!" Izuku boşluktan yararlanarak gardırobun yanına gitmiş ve altına giyebileceği herhangi bir şey bakınmıştı fakat o an gardıropta altına giyebileceği bir şey görememişti.
"Eşofmanlar ve şortlar nerede?" "Hepsini kirliye attım." "Ama hepsi kirli değildi ki?" "Demekki altına bir şey giymemeni istiyorum? Kirishima'lara bacak gösterirken iyiydi." Izuku sinirle ve utançla karışık nefes vermiş ve yatağın üzerindeki ince pikeyi üzerine çekmiş ve pelerin gibi omuzlarından sarkıtarak önünde birleştirmiş, bacaklarını kısmen kapatmıştı.
"Üzerindeki pike ile mi şarkı söyleyeceksin Izuku?" "Ne şarkısı?" "Az kaldı ya projenin bitmesine, çalışırız diye düşündüm." "İyi. Çık odadan, geliyorum."
Katsuki çıktıktan sonra Izuku pikeyi etek gibi beline bağlamış ve yatak odasından çıkıp müzik odasına yönelmişti.
Katsuki piyanonun başına oturmuştu, "Melodiyi biraz değiştirdim kendi hâlimce. Dinlemek ister misin?" Izuku yanında dikilmiş ve piyanodaki kemikli ellere bakmıştı. "Olur, tabii."
Katsuki parmaklarını dikleştirmiş ve parmaklarını düzgünce doğru tuşlara yerleştirdikten sonra melodiyi çalmaya başlamıştı.
Melodinin hoş tınısı karşısında Izuku gözlerini kapatarak sonuna kadar dinlemişti. Melodi devam ederken Katsuki şarkı sözlerini kısık bir sesle söylemeye başlamıştı.
🎶 We don't talk anymore, we don't talk anymore ... 🎶
Izuku, Katsuki'nin ilk defa şarkı söylediğini duyuyordu, çok hoş bir sesi vardı. Gözlerini heyecanla ve şaşkınlıkla açılmış, Katsuki'ye bakmıştı.
🎶 We don't talk anymore, like we used to do ... 🎶
Izuku, Katsuki'nin şarkısını bölmüştü, o devam ettirmişti sözleri.
🎶 ... We don't laugh aynmore. What was all of it for? 🎶
Birlikte şarkının tamamını söylemişlerdi. "Sesin... Çok güzel. Acaba sen mi söylesen şarkıyı?" "Ben piyano çalacağım ama, hem sana bir şey kalmaz o zaman." "O zaman birlikte mi söylesek?"
Katsuki düşünmüştü, Izuku'yu reddetmek istememişti, "O zaman öyle yapalım, iki mikrofon alırız." Izuku elini hevesle çırpmıştı, "Harika oldu! O zaman sözleri sıra sıra söyleriz, az önceki gibi."
* * *
Gece boyunca şarkıyı çalışmışlardı. Izuku dakikalardır kanepede uyuyakalmış Katsuki'yi izliyordu. Son zamanlarda yaşadıkları ona hayal gibi geliyordu.
Daha fazla izlemeyi tercih etmeyerek kalkmış ve Katsuki'ye ait olan okul kıyafetlerini giymişti. Odadan çıktığı zaman Katsuki'nin uyandığını görmüştü. "Günaydın," diye mırıldandı, daha sonra okul kıyafetlerine baktı, "Ben seninkileri giydim ama, sorun olur mu?" "Benim evim, senin evindir."
Izuku tebessüm etmiş ve hazırlamış olduğu çantasını tek omzuna takarak ayakkabılarını giymek üzere evden çıkmıştı. 15 dakikayı aşan bir süre sonucunda Katsuki de hazır olarak evden çıkmıştı.
Araba ile gittiklerinden birkaç dakika içerisinde okula varmışlardı. Katsuki, Izuku'nun omzuna kolunu atarak onu iyice kendine çekmiş ve okul bahçesinde yürümeye başlamışlardı.
"Gel seni bizimkilerle tanıştırayım." "Eh, zaten tanıyorlar beni?" Katsuki sevdiği çocuğa doğru sırıtmıştı, "Seni arkadaşım olarak tanıyorlar ama." Izuku kızarırken sanki bir robota dönüşmüş gibi itmişti Katsuki'yi "A-arkadaşız zaten!" Katsuki kahkaha atarak önündeki şaşkın çocuğu tekrar kendine çekerek bahçedeki bankta oturan arkadaşlarına yönelmişti.
"Gerçi ben dün onlara haber vermiştim ama olsun." Izuku kızarmış yüzüyle banktaki oturanlara bakıyordu. Denki ve Kirishima oradayı. "Eniştenize selam verin gençler."
Denki kocaman gülümserken Kirishima da bozuntuya vermemek için zorla gülümsemişti. "Hiç beklemezdim ikinizden ama saygılıyım kararınıza!" diyerek Denki Izuku'yu kucaklamıştı. Fakat Kirishima hiç hoşnut değildi.
Kirishima daha önceki planlarının suya batmasından dolayı sinirlenmişti. İç geçirmiş ve Katsuki'nin kalbini kazanan çocuğa bakmıştı, kıskanmıştı belki de. Fakat şimdilik Katsuki'nin iyiliği için uslu durmaya çalışacaktı. En azından şu müzik projesinin bitişine kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
damn duty
FanfictionTalihsizlik, müzik projesinde Katsuki ile eşleşmiştim! Fakat onun piyanoyu çaldığı an... | BAKUDEKU kitabıdır | Başlangıç tarihi 09.07.23 | Özgünlüksüz AU