Müzik performansının son tarihine bir gün kalmıştı. "Yarın gösterimiz var, heyecanlıyım, yapamayacağız, kesin batıracağım!" diye mırıldanmıştı.
Katsuki yavaşça Izuku'nun yanağını okşadı, "Öyle deme, başaracağız." Izuku kararsızlıkla gülümsemişti, "Umarım." "Hadi bir kere daha çalalım."
Katsuki ellerini piyanoya yerleştirirken Izuku da kararsızlığı bırakarak derin nefes almış ve söylemeye başlamışlardı beraber.
Şarkıyı birkaç defa daha tekrar ettikten sonra Izuku getirdiği şişedeki suyu içmişti, "Bir tekrar daha yapalım." "Ses tellerine yazık, zaten iyice ezberledik."
Izuku endişeliydi çünkü onda sahne korkusu vardı, eğer kendini toparlayamazsa her şeyi batırabilirdi, fakat bu sefer tek değildi, Katsuki vardı. Ve Katsuki ona destek olacaktı.
* * *
Izuku sabahtan beir evde 10 tur atmış ve kendi kendine şarkıyı mırıldanmaya devam etmişti. Katsuki ise aynada gömleğinin yakasını düzeltiyordu. Şık olmak için beyaz gömlek, siyah pantolon giymişlerdi.
Katsuki oldukça rahat bir şekilde kapıya ilerlemişti, o hareket ettikçe pahalı parfümü Izuku'nun burnunu dolduruyordu. Katsuki'nin Izuku'yu çağırmasıyla Izuku dalgın kafalığı bırakıp onu takip etmişti. Az sonra beraber arabaya binmişlerdi.
Okula geldiklerinde de Izuku tedirginliğine devam etmişti, Katsuki onun alnına bir öpücük kondurmuştu, "Biraz rahatla, dünyanın sonu değil ya." "Haklısın." Izuku ona doğru gülümseyince Katsuki onun omzuna kolunu atarak kendine doğru çekmişti.
Bugün dersler işlenmeyecekti, bu yüzden ikisi de konferans salonuna inmişlerdi. O salon büyük olduğundan müzik projesi burada gerçekleştirilecekti.
Sahne arkasına küçük bir prova odası vardı. Sınıftaki hemen hemen herkes buradaydı. İlk Shotolar çıkacaktı, Izuku ona bolca şans dilemişti. Shoto soğuk bir gülümseme ile prova odasından çıkıp sahne arkasına geçmişti.
Kırmızı perdeler çekilince sahne ışıkları Shoto ile Yaoyorozu'ya çevrilmişti. Yaoyorozu, "Stay With Me" şarkısını söylerken Shoto da onun partlarına eşlik ediyordu.
"Yaoyorozu çıkışları çok iyi yapıyormuş." diyerek Izuku'ya bakmıştı Katsuki, "Cidden sesini iyi kullanıyor." diye ona katılmıştı Izuku da.
Birkaç kişi daha çıktıktan sonra nihayetinde sıra Izuku ile Katsuki'ye gelmişti. Izuku heyecandan yerinde bile duramaz olmuştu fakat sahnede heyecan yapmaması gerekiyordu, her şey onun elinde gibiydi.
Katsuki kırmızı perde henüz kapalıyken, piyanonun önündeki tabureye oturmuş ve ellerini yerleştirmişti nizami bir şekilde. "Sakin ol, tamam mı?" diye mırıldanmıştı, Izuku başıyla onaylayarak mikrofonun önüne geçmişti.
İkisi de hazır olunca kırmızı perde açılmıştı.
Derin nefes alınca başlamıştı Izuku, Katsuki'nin piyano melodisiyle şarkısını söylemeye. Söylerken gözlerini kapatmıştı çünkü bu kadar kalabalığın önünde söylemek çok zoruna gitmişti.
Aradan geçen stresli dakikalar sonucunda Katsuki'nin melodisiyle bitmişti şarkı. Izuku gözlerini alkış sesleriyle aralamıştı. Alkışlar ve tezahüratlar oldukça hoşuna gitmişti, her ne kadar şarkının bir daha çalınması ve söylenmesi istense de öğretmen bekleyen öğrenciler olduğu için izin vermemişti.
Katsuki zarif bir şekilde sahnenin ortasına geçmiş ve ikisi de aynı anda eğilerek selam verdikten sonra teşekkür etmişlerdi.
Sahne arkasına indiklerinde Katsuki Izuku'ya sıkıca sarılmıştı, kollarını Izuku'ya sararken Izuku da hafifçe kızarmış ve abartılacak bir şey olmadığını söyleyerek sarılmaya karşılık vermişti.
* * *
"Müzik projesinde öğretmen birinci seçecekmiş, duydunuz mu?" heyecanla Denki sırasına oturarak konuşurken Katsuki de yaslandığı sıradan yan gözle Izuku'ya bakmıştı, "Birinci olana ne olacakmış?"
"Orasını bilmiyorum ama birinci olmak muhteşem olmalı! Acaba kim olacak?" Katsuki bunun saçmalık olduğunu düşünmüştü, fakat yine de Izuku ile bu projede birinci olmak isterdi.
Ders, müzik dersine gelince sınıf her zamankinden daha heyecanlıydı, sanırım bir tek Katsuki'ye bu normal gelmişti. Öğretmen öncelikle herkesi tebrik etmişti, daha sonrasında da konuşmaya devam etmişti, "Hepiniz gerçekten çok iyi performanslar sergilediniz, ağzınıza sağlık, fakat aranızdan birini seçmeliyim, öyle değil mi?"
"Sonuçta hepimize 100 girecek, birinci seçmesinin anlamı ne?" diye mırıldanmıştı Katsuki, öğretmen onu farketmeden devam etmişti, "Birinci olan öğrencilerim için özel bir süprizim olacak, bu süpriz ise bedava sinema biletleri! Aslında kantinden yemek ısmarlamak isterdim ama sanırım bu biraz absürt kalırdı."
Saçma fikirlere göz devirirken Katsuki, öğretmen de kazananları açıklayacaktı, "Bu gecenin birincileri ..."
"Midoriya ve Bakugou."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
damn duty
FanfictionTalihsizlik, müzik projesinde Katsuki ile eşleşmiştim! Fakat onun piyanoyu çaldığı an... | BAKUDEKU kitabıdır | Başlangıç tarihi 09.07.23 | Özgünlüksüz AU