Part 1

1K 22 0
                                    

Di Asrama Sukan Seoul.
"Maaf cik ni siapa?" tanya security guard asrama sukan tu.Gadis yang memandu kereta jenis Ferrari warna merah pun buka cermin mata gelapnya."Saya...anak pengetua asrama sini"kata gadis itu sambil tersenyum manis.Security guard itu terus terkejut."Maaf -maaf cik !Saya tak tahu pun yang cik ni anak pengetua asrama ni!Maaf ya cik?"kata security tu sambil menunduk minta maaf."Gwenchana!Boleh saya masuk tak ni?"tanya gadis itu."Boleh cik boleh!Sekejap ya!"kata security itu lalu buka pagar untuk gadis itu."Silakan cik!".Gadis itu pun terus pandu kereta mewahnya masuk ke perkarangan asrama yang terbesar di Seoul itu.Semua pelajar disitu terdengar bunyi deruman enjin kereta Ferrarinya.Gadis itu pun keluar dari keretanya dengan cermin mata gelapnya diletak di atas kepalanya.Semua pelajar lelaki disitu terpegun melihat kecantikan gadis itu yang berpakaian seluar jeans pendek ,berbaju T-shirt Putih di dalam ,berjaket jeans diluar, berkasut tumit hitam dan ketika itu juga rambutnya ditiup angin sepoi. .Mereka semua ternganga.Gadis itu pun buka but belakang keretanya dan mengeluarkan satu beg roda warna hitam."Aduh,mana pejabat ?"tanya gadis itu sambil melihat mencari pejabat."Hrmm,mungkin aku patut tanya mereka"katanya lalu mendekati sekumpulan lelaki yang ternganga dari tadi melihatnya."Erm,maaf mengganggu !..""Eh-eh tak mengganggu pun!"kata salah seorang dari mereka.Dia tersenyum."Dimana ya pejabat ?""Pejabat?Ouhh,dari sini cik belok kanan,pastu straight and nanti cik belok kiri.Haa,nanti cik nampaklah pejabat!"kata pelajar itu."Terima kasih!"kata gadis itu."Sama-sama!Kalau ada sebarang pertanyaan, tanyalah kami!"kata pelajar itu.Dia hanya mengangguk lalu pergi mengikut arah yang diberi.Tiba-tiba langkahnya terhenti apabila melihat sebuah bas biru lalu di hadapannya dan keluar seorang jurulatih diikuti anak-anak buahnya.Dia terpegun melihat seorang namja yang ketinggiannya lebih kurang 173 cm bersama bibir berbentuk hati.Wajah namja itu seperti kecewa."Kenapa dia murung?"tanyanya pelik.Tiba-tiba..."Oh my god!"katanya terkejut sambil menutup mulutnya.

LOVE ME RIGHTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang