Part 3

176 9 0
                                    

Di pejabat.
"Ya cik,ada apa?"tanya kerani di situ."Saya nak jumpa dengan pengetua" kata gadis itu."Tapi...sebelum tu cik ni siapa?" tanya kerani itu lagi." Saya ?Anak kepada Park Jung Min,anak pengetua asrama ni" katanya."Ouhh...sekejap ya biar saya panggil ..."Eh tak pe! Biar saya pergi sendiri.Tak payah bagitahu dia" kata dia.Kerani itu mengangguk. Dia pun terus masuk ke bilik pengetua asrama.

Di dalam bilik pengetua.
Ketika itu pengetua sedang asyik berchatting dengan seseorang sehingga membuatnya tersenyum lebar ." Ehem- ehem!" dehem seseorang di pintu.En Park terkejut."O,Eunmin! Bila kamu balik? Bukan ke kamu balik minggu depan!" kata pengetua,appa Eunmin,gadis itu." Minggu depan ? Tak sangka pulakkan Korea lambat seminggu dari Colorado ?" tanya Eunmin sambil duduk di sofa.En Park terus melihat kalendar di sudut mejanya.Dia terus menelan air liurnya." Appa minumlah air liur tu banyak- banyak.Biar sampai kering mulut tu" kata Eunmin sambil peluk tubuhnya. En Park tersengih. " Tadi appa chatting dengan perempuan tu ke?" tanya Eunmin. "Ermmm..." " Dah agak dah! Mesti perempuan tu punye! " . En Park pun duduk di depannya. " Appa ,appa tak kesian ke dengan omma? Omma duduk sorang- sorang je kat sana" kata Eunmin. "Siapa suruh dia pindah? " kata En Park." APPA!!!!!! Appa tahu tak omma pindah ke Colorado tu disebabkan sikap curang appa ?!! Appa tak kesian ke dengan omma? Tiap malam dia asyik nangis je tau" marah Eunmin." Nak buat macam mana ? " " Pujuklah ! Takkanlah tak tahu!" kata Eunmin."Malaslah!Tu pun belum lagi appa mintak cerai"kata En Park.Eunmin mengeluh kecewa." Kejap ,kenapa kamu datang sini sambil bawa beg?"tanya En Park." Eunmin nak sekolah sini" " Sini? Ni kan asrama sukan.Setahu appa ,kamu tak pandai bersukan kan?" " Pandai !" "Apa ?" tanya En Park. " Gimnastik" kata Eunmin ." Mwo ??!!" .Terkejut En Park tahu anaknya pandai bergimnastik." Sejak bila anak appa ni appa ni pandai gimnastik?" tanya En Park." Sejak Eunmin masuk sekolah kat sana.Semua chingu Eunmin kat sana pandai gimnastik so Eunmin pun tertariklah!" katanya sambil tersengih. " Ouhh...!" En Park mula faham." Tapi ...kenapa kamu datang sini pakai pakaian seksi?" tanya En Park . " Biarlah ,ni fesyen tau!" kata Eunmin." Arrgh,macam mana dia jaga kamu ni?! Sampai dah pandai ajar kamu pakai pakaian seksi ni!" tanya En Park dengan muka marah." Appa,ni bukan salah ommalah! Ini disebabkan chingu Eunmin kat sana so Eunmin pun terikutlah" "Kamu ni semua yang tak elok semua nak ikut!" tegur En Park." Appa pun sama! Tak cukup ke ada sorang dalam hidup appa? Nak tegur orang konon,dia pun tak betul" kata Eunmin. " Appa ni dah besar,kamu yang patut kena tegur" kata En Park.Eunmin mencebik bibirnya.

LOVE ME RIGHTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang