Part 10

70 5 0
                                    

"Eunmin !"panggil D.O sambil Eunmin dari belakang.Tiba-tiba Eunmin hilang dari pandangannya.D.O pelik.Dia pun cari Eunmin.Tidak lama kemudian dia terdengar bunyi tangisan dari kolam ikan belakang sekolah.D.O lega ,akhirnya dia jumpa Eunmin.Dia pun duduk di bangku sebelah Eunmin."Kenapa menangis?"soal D.O sambil usap belakang Eunmin."A...apa salah kami sampai appa saya nak cari perempuan lain dalam hidup dia?!"tanya Eunmin.D.O diam kerana dia tahu siapa perempuan yang Eunmin maksudkan."Kenapa dia kiss perempuan tu ?Wae ?Wae ?!"tanya Eunmin .Menangis teresak-esak. Bagi pihak ommanya,D.O terasa amat bersalah. Dia mula berfikir ,patut ke dia bagitahu perkara yang sebenar kerana dia takut akan melukakan lagi hati Eunmin. "Janganlah menangis.Sayakan ada di sisi awak."pujuk D.O .Eunmin hanya mengangguk.D.O terus mengesat air mata Eunmin."Gomawo"kata Eunmin. D.O senyum."All I do is for you"kata D.O.Eunmin masih lagi tersedu-sedu.Tiba-tiba D.O bangun dan mendekati kolam ikan yang terhias cantik.Eunmin tertanya apa yang D.O mahu lakukan.D.O pun ambil beberapa ketul batu kecil dan beri kepada Eunmin sedikit."Untuk apa batu ni?"tanya Eunmin."Ini...batu.Saya nak kamu anggap batu sebagai bebanan yang kamu rasai sekarang..." "Jadi ?"tanya Eunmin."Jadi...saya nak kamu campak batu ke dalam kolam tu dengan sekuat-kuat hati kamu,arraseo?"tanya D.O.Eunmin mengangguk faham 100 %."Kita campak sama-sama?"tanya Eunmin.D.O senyum."Hana...deul...sett!"kata D.O lalu mereka berdua campak batu-batu itu ke dalam kolam ikan.Mereka berdua saling ketawa.Ikan-ikan di dalam kolom tu terus 'larikan' diri."WOII!"marah seorang tukang kebun disitu yang tiba-tiba muncul.Mereka terkejut."Kamu ingat ni sekolah bapak kamu ke, nak campak-campak batu dalam kolam ikan ni?!"marah tukang kebun itu.D.O terus tarik tangan Eunmin, larikan diri."Nak pergi mana tu?"tanya tukang kebun tu lalu kejar mereka berdua.

Di stor sukan lama sekolah...
Mereka lihat ada sekumpulan pelajar keluar dari stor itu.
Mereka pun masuk ke dalam stor sukan lama .D.O terus tutup pintu dan mereka terus bersembunyi disebalik peralatan sukan lama.D.O pun buka lampu dan bersembunyi."Rasanya dia dapat tak tangkap kita?"tanya Eunmin."Takkannya"kata D.O.

30 minit kemudian....
Di luar."Aikk,kenapa tak bermangga bilik ni?!"tanya seorang security disitu lalu dia mangga bilik stor tu."Berapa lama kita nak bersembunyi ni?"tanya Eunmin.D.O pun bangun untuk periksa sama ada tukang kebun tu mengejar mereka lagi.Tiba-tiba......"Ke..kenapa ni?Pintu tak boleh bukak!"kata D.O.""Nae?"tanya Eunmin lalu  terduduk.D.O pun duduk disebelahnya."Nampaknya kita akan mati kelaparan kat bilik stor ni"kata Eunmin."Bertahan ya?Tak lama lagi pasti ada orang yang akan selamatkan kita"pujuk D.O.Eunmin hanya senyum.

Welcome to my blog! A simple blog dedicated to all of international EXOtics. Have fun reading my blog!

Home Nina Park EXO EXO Facts My Diary ▼

EXO Facts

355 EXO facts.
I'm just copy and paste.. (cr to the owner) I'm not sure whether it is true or not,okay??
*Some of the facts are the old one.
**If you want to repost it, please do credit me even I'm not the owner. It's hard to collect the facts together :(
*** Maybe have some grammar mistake sorry.

EXO Facts

1. Kai likes to pat on people's shoulders. (Chinese normally don't like people doing that because it's said that there are 3 flames on forehead & each side of shoulders, so it's like putting off the flames) that's why the Chinese members will sometimes pat him back & he will look strangely at them.

2. Baekhyun's personality is similar to Tao's. He looks tough outside but is actually sensitive. (Be careful when leaving comments, they might get hurt when they see hurtful comments.)

3. There was a period of time when the members thought Sehun & Kris looked alike.

4. The members don't really like soft toys.

LOVE ME RIGHTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang