Bölüm II : "Ruh ve Beden birdir"

353 14 0
                                    

(Bu hikayede +18 ve olumsuz içerik bulunmaktadır!)

(2023 Türkiye - İstanbul)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(2023 Türkiye - İstanbul)

"-Dacă sufletul este curat, trupul este curat”

Son pişmanlık, beden bunun ne demek olduğunu anlamaz çünkü beden yanlıza nefes aldığı o saniyeyi düşünür. Öncesi veya sonrası onu ilgilendirmez. Fakat ruh bunu iyi bilir. Eğer ruh bir günah işlerse, bunun cezasının ne zaman, ne şekilde kesileceğini bilir. Ve kendini hazırlar. Bunu bedene yansıtmaz. Eğer beden bunu bilseydi. İşte o zaman kendini imha ederdi.

Ruhun ne hissettiğini umursamazdı.

Ruh eğer yaptıklarından pişman olursa ancak bunu bedene hissettirdi. Beden bir süre bunu düşünür. Fakat sonra umursamazdı. Ta ki o günah ikisininde tekrar karşısına çıkana kadar...

"SPOR GÜNDEMLERİ;"

"BU HAFTA GERÇEKLEŞECEK KARŞİLAŞMALAR...!"

Tarık Yılmaz - Enes Güler

"Bu eşleşme hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Tarık yıllardır bu sporda kendinden sıkça bahsetmiş biri, olan bir tenisçi Enesin pek şansı varmış gibi gözükmüyor"

"Ben öyle düşünmüyorum Fırat bey! Ever kabul etmek gerekirse Tarık gerçekten teniste en iyilerden biri çevik ve kaslı bir yapıya sahip bilek ve kollarındaki güç hafife alınamaz. Fakat biliyorsunuz ki gelecek sene ile artık kırk dört yaşında hareketleri eskisi gibi değil. Enes ise genç ve dinamik bir sporcu son zamanlar hakkından baya söz ettirdi."

"Ne diyorsunuz hanımefendi!? Burda resmen hala ayakta olan bir sporcuya yaşlı muamelesi yapıyorsunuz! Yılların sporcusu, o böyle kelimelere layık değildir, kullandığınız kelimeler çok yanlış!"

"Ben kimseye yaşlı muamelesi yapmadım Fırat bey siz benim sözlerimi başka yönlere çekiyorsunuz asıl sizin yaptığınız çok yanlış!"

"Bana bak kadın!"

"Pekala öyleyse diğer karşılaşmalarında geçelim fikirleriniz için tekrardan teşekkürler"

RUH VE BEDEN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin