Bölüm IV : "Ruhun Soğukluğu"

190 9 0
                                    

(2023 TÜRKİYE SAAT 19:45)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(2023 TÜRKİYE SAAT 19:45)

"Joacă un rol, e greu să acționezi real."

Ruh ve beden birdir.

Değer verdiğiniz ruhun içinde yaşananları bilemezsiniz. Ama hissedersiniz. Kalbiniz onunla her göz göze geldiğinizde yanar. Öğrenmek istersiniz onun ruhunu bu kadar meşgul eden ve üzeni anlatmasını istersiniz. Ama her ruh aynı değildir. Ruhlar, kendilerini kapalı ve içerisi sessiz olan bir odaya kapatır. Odanın kapısını zorlamak kilitlerini daha güçlü hala getirebilir.

Onun yerine odanın içindeki Ruh ile sanki aranızda kilitli olan bir kapı yokmuş gibi davranmak gerekir.

Ona sanki içerde olan sadece bedenlerimizmiş gibi hissettirmek gerekir.

Kahdeh masaya koyduğumda her şey tamamdı.

Bir tek o eksikti.

Yarım saat olmuştu. Hala odadan çıkmamıştı. Banyodan çıktığında, masa hazırladığımı görmüştü. Hazırladığım masaya bakıp odaya doğru yavaşça ilerledim. Kapı kapalıydı. Bir kaç kez tıklayıp içeri girdim. Gördüğüm manzara beni şaşırtmamıştı.

Yüzü pencere dönük şekilde yatağa oturmuştu.

Altında siyah bir şort üzerinde ise hiçbir şey yoktu. Kambur bir oturuşu vardı. Oda o kadar sessizdi ki kendi nefes alış verişlerimi duyuyordum.

"Adrian?"

Ses çıkartmadı.

"Şarap koydum en sevdiğinden, yanınada ufak tefek şeyler hazırladım."dedim fakat hiçbir tepki vermiyordu."İster beraber film izleyebiliriz"

"Adrian?"

İsmini bir kez daha söylediğimde"Ne istiyorsun Güneş?"

Sonunda dedi içimdeki umut"Şarap koydum hadi gel beraber içelim"diye yeniledim. Hala kapı aĝzındaydım odaya doğru düzgün girmemiştim bile"Tamam geliyorum"dediğinde yüzümdeki oluşan tebessümü görmesini isterdim.

"Pekala bekliyorum"

Kapıyı kapatıp salona geçtim. O gelene kadar eksik birsey var mı diye etrafa bakındım. Herşey tamamdı. Sandalyeyi çekip oturdum. Bir kaç dakika sonra odanın kapısı açıldı. Bakışlarım solana giren, keskin ve bir o kadarda yorgun olan gözlerle buluştu.

RUH VE BEDEN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin