Bölüm V : "Ruhun Güneşi"

198 4 2
                                    

("Soarele strălucește mereu")

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

("Soarele strălucește mereu")

( 2011 Romanya - Bükreş)

Sesler ile anılar birleşir, o küçük kafanın içinde delirttir. Senin anıların bir anda sana karşı olurlar. Susturamazsın ve bu seni delirttir, asla yapmam dediğin hareketler senin doğal halini oluşturan davranışlar olur.

Keskin gözleri dans eden insan kalabalıkta gezindi. Beyninde oluşan uyuşma onu deli dediyordu. Genç bedeni bu kadar alkolü kaldıramıyordu. Akciğerlerine dolan sigara dumanlarına kısa sürede adapte olmuştu. Eski hayatını özlemiyor değildi. O sıkı tempolu hayat en azından ona yaşadığını hissettiriyordu.

Ama şimdi hissettiği tek şey kocaman bir boşluk...

"Bir bardak daha ister misin?" Bakışları arkadasında ki duran barmen çevirdi. Cevap vermedi. Barmen genç adamla göz göze geldiğinde onu tanımıştı. İçinde oluşan heyecana engel olamadan sordu.

"Siz Adrian Dimi değil misiniz?"

Adrian içinden sabır diledi. Hala onu andırıyor muydu? Hala o eski sporcu çocuğa benziyor muydu?

"Ben sizin büyük hayranınızım sizin sayenizde kardeşim tenis kurslarına gitmeye başlamıştı. Sizin yaptığınız bağışlar sayesinde, Tanrı sizi hep korusun"

Duyduğu bu cümleler yüzünden midesinin bulandığını hissetti. Bandajlı olan eliyle ağzını kapadı. Elini dudaklarında oluşan yaralar yüzünden bastıramıyordu bile aciz bir haldeydi.

"Bay Adrian iyi misiniz?" Adrian oturduğu sandalyeden kalmak için yeltendiğinde genç kadın hemen kolunun altına girdi.

"Çok içtiniz efendim bu halde doğru düzgün yürüyemezsiniz gelin size lavaboya kadar eşlik edeyim" Adrian sesini çıkarmadı. Sarhoş kafanın verdiği rahatlıkla bütün yükünü kıza verdi. Beraber girdikleri tuvaleti gördüğünde kolunu kızdan ayırdı. Bir kabine girip kusmaya başladı.

O kadar kustu ki midesinde ki ağrı başına vurmuştu. Kafasını pis olan klozetin kenarına dayadı. Uyumak istiyordu.

O hep uyumak istiyordu. Bedeni ne kadar kabullensede ruhu hala yaşadıklarının bir rüya olduğuna inanıyordu.

RUH VE BEDEN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin