Neboj se...

60 9 2
                                    

,,Tak a je všechno zařízeno, uvěřili mi. Slyšel jsem Tylla, půjdou tam v šest večer,'' řekl Zak.
,,Musíme si pospíšit, jsou čtyři,'' opáčil jsem.
,,Pojďme.''

Xaver pov.
Šli jsme se Zakem zadní cestou. Dorazili jsme na místo, začalo pršet a o chvíli později hřmít. Bouřka se blíží.
,,Rose,'' zavolal jsem.
,,Xavere? Co ty tady děláš? A co ten kamb!?''
,,Neboj se ho, je s náma, přišli jsme tě varovat.''
,,A před čím?!''
,,Před Tyllem a kamby.''
,,Oni mi chtějí něco udělat? Říkali, že se můžu pohybovat po celém ostrově.''
,,Nakecali ti to, aby tě mohli lépe chytnout. Nevíme co s tebou přesně chtějí udělat, ale buď tě zabijí nebo jim budeš muset do konce života sloužit.''

,,Ehm, máme tady problém, dost velký problém,'' připletl se do rozhovoru Zak.
,,Jaký problém?'' zeptal jsem se.
,,Kambové!''
,,Co?! Vždyť ještě není šest!''
,,Asi nás prokoukli, už se blíží...''

,,Utíkej do moře,'' řekl jsem Rose do očí.
,,Co?! Proč!?''
,,Na to se teď neptej a utíkej!!!!!''
,,Ale...''
,,Utíkej!!!!''
,,Jak myslíš,'' Rose se rozběhla. Moře bylo vzdálené zhruba 100 metrů. Rosin běh netrval dlouho, zakopla. Kambové s Tyllem už zjistili oč jde a rozeběhli se za ní. Zak s nimi bojoval a já běžel za Rose. Tyll mě uviděl a těžkopádně, ale rychle se blížil. Byl jsem u Rose, neptal jsem se jí na nic, popadl ji a utíkal dál k moři. Už, už... Vyhodil jsem Rose do vzduchu, dopadla do moře.
,,Neboj se, to zvládneš,'' zakřičel jsem za ní a Tyllovi se vysmál do očí.

Moc děkuju za víc jak 400 přečtení!! Nesmírně si toho vážím a určitě čtěte dál, chystám pro vás velké překvapení...

Černá síňKde žijí příběhy. Začni objevovat