Medúza

46 8 0
                                    

Rose pov.
Když už to Xaver ví, cítím se taková lehčí. Konečně o jednu starost míň a tak jsem se s klukama rozhodla jít koupat do moře. Sice ani jeden z nás něměl plavky, ale to nevadilo, stačilo si vyhrnout oblečení. Voda byla krásně teplá, nechala jsem se chvíli unášet proudem, bylo slyšet jenom šumění vln. Slunce svítilo a zavládla pohoda, která však netrvala věčně. Xaver byl u břehu a chytal medúzy, Zak chobotnice na oběd. Uslyšela jsem sténání a okamžitě plavala ke břehu. Xaver seděl na pláži a držel se za nohu.
,,Co se ti stalo?'' ptala jsem se zděšeně.
,,Požahala mě medúza,'' řekl s bolestí a ukázal mi lýtko. Byla na něm velká rudá skvrna asi jako lidská ruka. Z rány mu začal vytékat hnis. Zak přiběhl s vodou a s hadrem, udělal studený obklad a dal ho na jeho lýtko. Xaver zaskučel bolestí: ,,Bolí to jak prase.''
,,Vydrž,'' řekla jsem a chytla ho za ruku.
,,Co to právě děláš?'' otázal se mě.
,,Dr...držím tě za...za ruku, co ti na tom přijde zvláštního?''
,,Nepotřebuju to! Jsem chlap a ne padavka, laskavě mě pust!''
,,Proč se vztekáš? Můžeš si za to sám, kdybys mě nezlíbal jako svině, nečekala bych na svojí smrt.''
,,Co to tady meleš?! Jakou smrt prosim tě?!''
,,Chápeš, že jsme tady bez doktorů a můžu dostat infekci a onemocnět třeba malárií a jsem mnohem víc náchylnější, když jsem v očekávání!''
,,Jsi snad očkovaná ne?!''
,,To sice jo, ale nikdy nevíš, co se semele.''
,,Přestaň mít tyhle kecy a nech mě. Jo a o moji nohu se laskavě nestarej i kdyby měla upadnout!'' zakřičel na mě a s pomocí Zaka se pomalu belhal do jeskyně.

Ahój, chci se omluvit, že tam minule nenaskočil obrázek. Děkuju vám za tolik přečtení, to co jste dokázali je super. Thanks ;-)

Černá síňKde žijí příběhy. Začni objevovat