Xaver pov.
Ten dopis mě pěkně zaskočil. Co mysleli tím, že se nám Rose ještě nepochlubila? Musím se jí ihned zeptat. Rose ještě spala a tak jsem ji hladil po tváři: ,,Rose vstávej!''
,,Co...co je...co je?'' ptala se ospale.
,,Nechceš nám něco říct?''
,,Hm, ne?!''
,,Vážně před náma a zvlášť přede mnou něco netajíš?''
,,Opravdu nevím co máš na mysli.''
,,Dobře, přečti si tyhle dvě věty,'' řekl jsem a podal jí ruličku papíru.
,,Rose se vám ještě nepochlubila? Pořád věříte, že je to dítě Xavera?''
,,No, tak co na to říkáš?''
,,Já...víš...no,'' ani to nedořekla a začala křičet bolestí.
,,Co se děje?!''
,,Hádej,'' řekla naštvaně.
,,A co máme dělat?!''
,,To snad víš ne! Říkal jsi, že studuješ medicínu!''
,,Ale...''
,,Tak si nějak pořadíš ne!!?''Se Zakem jsme Rose drželi pod rameny a položili ji na zem. Zak si svlékl tričko a dal mi ho na dítě. Celou dobu Rose držel za ruku a utíral ji čelo. Trvalo to snad věčnost... Ale přišlo mi, že ta doba se vyplatila. Nad hlavou jsem najednou držel holčičku v modrém triku, brečela a brečela. Jakmile jsem ji podal Rose, přestala. ,,Jak se bude jmenovat?'' zeptali jsme se se Zakem naráz.
Rose plakala a řekla: ,,Nela.''
,,Je krásná,'' řekl jsem a dal mé Růžičce pusu.
,,Jseš dobrej,'' chválila Rose a polibek mi opětovala.