Xaver pov.
Slunce vycházelo a já seděl u Rose. Ležela nehybně na mém triku. Díval jsem se na ni a snažil se ji probudit.
,,Rose?! Vstávej,'' řekl jsem a pleskl ji po tváři. Když nijak nereagovala, zkusil jsem to znovu: ,,Vstávej ty ospalče.'' A asi to pomohlo, protože začala otevírat oči.
,,Rose tady jsem, slyšíš mě?''
Zakývala hlavou a potichoučku řekla: ,,Slyším.''
,,Jak ti je?''
,,Dobře... Celkem.''
,,Víš kdo jsem?''
,,Xa... Xaver?''
,,Ano! Máš krásný oči.''
Rose se začervenala: ,,Závidíš, viď?''
,,Strašně,'' řekl jsem a dal jí pusu.
,,Aby ses nezbláznil,'' zašeptala mi do ucha a políbila mě. Asi víte jak to dál pokračovalo, zalezli jsme si hloub do jeskyně a... Raději to nebudu podrobně popisovat. Zkrátka jsme se do sebe zamilovali.
Jenže přišel Zak: ,,Ehm, ehm!''
,,Zaku co ty tady,'' zeptal jsem se ho.
,,Přišel jsem se zeptat jak je na tom Rose.''
,,Tak vidíš, dobře.''
,,A co schopnosti, projevili se nějak?''
,,Myslím, že zatím ne...''
,,Já vás nebudu rušit, k obědu bude ryba s kořínky.''
,,Jojo.''Zak odešel a my jsme se s Rose šli projít, do oběda byl ještě čas. Naplánovali jsme si menší okruh okolo ostrova. Bylo krásně, svítilo slunce, papoušci zpívali.
,,Jsem rád, že jsi v pohodě.''
,,Já taky,'' řekla Rose a otočila se ke mně.
,,Víš... No... Je to díky laseru.''
,,Co?''
,,Zak tu pistoli namočil do vody a pak na tebe vymrštil laser, ale asi ji namočil málo.''
,,A co to znamená?!''
,,Nejspíš budeš mít nějaké nadpřirozené schopnosti.''