Rose pov.
Super všechno se to pěkně komplikuje, ten dopis mluví za vše. Zajímalo by mě co mají za lubem a taky co se mezi námi stane. Napsali to tajemně, jsem z toho jelen. Ok konec dumání, ale nasadili mi pořádnýho brouka do hlavy.
Xaver klečel u břehu, jakoby si stavěl hrad z písku.
Došla jsem až k němu a zeptala se: ,, Co to děláš?''
,,Pšššt,'' prskl na mě.
,,Zase na mě hrajete nějakou hru!?''
,,Ne, potichu.''
,,Tak co se sakra děje!''
,,Doprčic neumíš bejt chvíli zticha!!''
,,Ou, tak teda promiň, že jsem vůbec přišla,'' řekla jsem naštvaně a šla k jeskyni.,,Nevíš...'' ani jsem to nedořekla a Zak mě přerušil.
,,Psssst!'' syčel.
,,Vy jste se na mě vážně domluvili, to fakt není vtipný.''
,,Potichu.''
,,Víte co? Strčte si ty svoje srandičky někam!'' křikla jsem a odešla. Šla jsem po pláži a všimla si, že když jdu, pohne se křoví. Zastavila jsem se a koukala do keře. Nic. Rozběhla jsem se, křoví, jako kdyby běžělo se mnou. To není možný asi mám halucinace, to se stává. Jenže zamrkání nepomáhalo, že bych spala a něco se mi zdálo? Promnula jsem si oči, ne nezdá se mi to. Ten keř je živý, nebo za ním někdo je? Že mi to nedocvaklo hned, kambové nás sledují, pomsta se blíží.Děkuju vám za pokoření hranice 700 přečtení! Díky mocky! ;-)