1.BÖLÜM

163 34 9
                                    

Başlama tarihini alayım -》

Medya :MEVA ÜLKÜ ARCA

1.BÖLÜM :GÖLGE
*Bazen saklamak istersin anıları ya da silmek istersin beyninin en ücra köşelerindeki kaygıları ...*

GÖLGE

Gölge yine iş başında .
Devletin hukuki ve siyasi bütünlüğünü bozmak isteyen suç örgütü İstanbul Beykozda iş üzerindeydi .
Göçmen olan Maria Ahzen'i canice katletti.
12/01/2023

Gölge Beşiktaşta!!
Aldığımız bilgilere göre Hamdullah Şahin
38 S&W bir mermi ile ...damarının üzerinden vuruldu. Ne zaman öldüğü uzmanlar tarafından araştırılsada Gölge yine yapmıştı yapacağını .
14/01/2023

Gölge için sınıra mı gelindi ?
Dış işleri Bakanı Ahmed Dursun evinde ölü bulundu .
Evin içinde bulunan saat Gölgenin mi ?
15/01/2023

Gölge adına ayaklanmalar ...
Taksimde başlayan ayaklanma kısa süre içerisinde askeri birlik sayesinde durduruldu .
17/01/2023

Sinirlenerek internet sayfasını kapattım. Adamdan tek bir iz bile yoktu . Ne parmak izi ne bir görgü tanığı . Böyle birinin vâr olup olmadığından bile emin değildim . Ama işlediği cinayetler vâr olduğunu çok güzel kanıtlıyordu .

İçimden sövmeye o kadar dalmışım ki kapımın çalınması benim irkilmeme sebep oldu . 'Gel' komutunu vermeden hemen önce bir kere sirkelenip kendime gelmeyi amaçladım .
Kapı açılıpta içeriye Erva komiser geldiğinde dosyayı getirdiğinden emin olmuştum .

"Meva Savcım , Gölge dosyasını getirmiştim."
Masama yaklaştı ve dosyayı bana uzattı .
Uzun zamandır beklediğim dosya şimdi elimdeydi .
Gizlilik hususu sebebi ile her gelen bakamıyordu dosyaya . Şimdi ise benim ellerimdeydi çünkü artık dava benimdi .
Tabii birkaç savcı ile birlikte çalışacaktık ama olsun .
Artık yakalanıp hapsi boylamalıydı gölge .

Elinden alıp masamın üzerine bıraktım .
"Teşekkür ederim çıkabilirsin Erva Komiser ."
Başı ile selam verip kapıya adımladı .
Dosya'nın içini açtım . Mavi kapaklı bildiğimiz dosyalardandı . Eylem zamanları ve öldürdüğü kişiler ile bilgiler vardı .
Bir hafta içerisinde altı kişi .
Sadece bir hafta içerisinde .
Bir ay içerisinde otuza yakın insan .
Bu caniceydi . Birçok kez ülkenin tüm ağlarına bağlanıp duyuru yapmıştı . Bunun cezası ise apayrı bir şeydi .
Şimdi ben , Meva Ülkü ARCA
27 yıllık hayatım içinde yaşadığım her iniş çıkış : annem'in bizi terk etmesi , kardeşimin kaçırılması ve babamın aklını kaybetmesi .
Bilmiyorum ... belki de onlarca acı içerisinde öldürülen insanlarının acıları yer ediniyordu kalbimde .

Belki bu seri katil ile yanyana gelmiştim .
Belki çok yakından tanıdığım bir insan veya
Şimdi ki kurbanı tanıdığım biri ...
Bilinmezlik hüküm sürüyordu Gölge dosyasında .
Belki hükümetten biriydi belki bir devlet adamı .

Aslında böyle olmasına şaşırmazdım .
Mesela Kenan Ozan olabilirdi . Kenan Ozan , eski bir asker ve şu anda ki milli parti başkanı . Son yaptığı açıklamadan sonra herkes'in gözleri onun üzerindeydi .
' Ben Gölge'nin bir amacı olduğunu düşüyorum . Belki kendini savunuyordu belki de başkasını '

Birçok kişi ona katılmıştı sosyal medyada da .
Örneğin ,

@GökçeBlşk : öldürdüğü kişilere bakarak konuşuyorum ki kesinlikle uyuşturu satıcıları ve tecavüzcüler ile ilgili sıkıntıları var . Her daim yanındayız Gölge . TECAVÜZCÜLERE SON

SONRAKİLERİN ÖNCÜLERİ : GÖLGE KİM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin