5.BÖLÜM

155 31 13
                                    

Medya : Uçurum

Bölüm şarkısı :Adamlar -doldum

5.BÖLÜM : YALNIZLIĞIN ÖTESİ
*karanlığın içinde tek yıldız olmaktansa ,
Aydınlıkta güneşle olmayı yeğlerim ...*

"Meva Savcım , Gölge davası nasıl gidiyor ?" Uykusuzdum , açtım , yorgundum ve en önemlisi işim vardı !! Saatlerdir burada oturmuş , insanlarım egolarını pohpohlamasını izliyordum .

Bana en zor olanı ,Gölge, düşmüştü ve bu sanki kolaymış gibi
'Daha dava ne kadar sürer ?' 'Daha bulamadın mı ?' Gibi sorulara maruz kalıyordum . Adamı sekiz aydır kimse bulamadı ama gözlerine batan kişi bendim .
Belki de benden yana beklentileri fazla olduğu için soruyorlardı .
"Öyle işte iyi gidiyor Mustafa Savcım . Biliyorsunuz gizlilik hususu"
Gerçekten bu adam sinirlerimi bozuyordu .
Yani kim bir insanı gördüğü zaman sinirden gözleri kararırdı ? Gariptir ki onun bana bambaşka bir sempatisi vardı .

Savcılığın bahçesinde oturmuş konuşuyorduk . Daha doğrusu onlar konuşuyor ben dinliyordum .
Köşede oturan Mehmet Savcı ikide bir bir şeyler söyleyerek garipçe konu açmaya çalışıyordu .
Belki de ortamı sevmişti ve bu yüzden bu kadar fazla konuşuyordu .
Mehmet Savcı'nın hemen yanında sevgilisi Melinda duruyordu . Melinda , Savcı'ydı ve buraya aylar önce gelmişti . Her türlü dedikoduyu saniyeler içinde alır ve aktarırdı .
Diğer tarafta Aytekin Savcı ,Onur Savcı ve ben yanyana oturuyorduk . Tam karşımızda da Mustafa Savcı oturuyordu . Aytekin Savcı , oldukça pimpirikli bir adamdı . Onur Savcı ise kesinlikle hayran olunabilecek bir insandı . Sakindi ve gerekmediği sürece konuşmazdı . Her daim Davaların başrolünü oynardı . Üzerinde her zaman siyah bir takım elbise olurdu . Konuşma ortamlarına pek fazla girmese de bugün Melinda 'nın yalvarmaları ile burada oturuyordu.
Mustafa Savcı , arkadaş ortamlarının bilindik kişiliklerinden biriydi . Çok çabuk ortama ayak uydurabiliyordu ancak bazen laf sokmak gibi bir hata yapıyordu . Her zaman rengarenk giyinirdi . Bugünkü gündemimiz her zaman olduğu gibi Melinda'nın öğrendiği dedikodulardı .
Bu dedikoduları nasıl öğrendiğini bazen merak ediyordum .
Melinda'nın o kadar konuşması arasında şunu duyabildim
"Yeni bir Savcı geliyormuş duyduğum kadarıyla .
Acemilerden biriymiş . Adının Deniz olduğunu söylüyorlar . Galiba torpille okumuş ." Demek yeni savcı geliyormuş . Gerçekten canım öğlen aramı bunlara mı harcayacaktım ?
Sıkıntı ile ofladım . Benim tek 'gerçek' arkadaşım Bahadır'dı . İlkokuldan beri aynı okuldaydık ancak o Savcı değildi . Kendisi yazılımcı olmuştu . Aynı zamanda aynı mahallede oturuyorduk . Arada bana gelirdi , dünyanın en berbat esprilerini yapabiliyordu bazen .
Uzun zamandır görüşmemiştik ... yaklaşık bir haftayı geçmişti .
İşte o dakikalar içerisinde telefonumun bildirim sesi ile irkildim . Diğerleri konuşmasına devam ediyordu . Telefonuma uzandım ve şifremi girdikten sonra WhatsApp'a girdim .

G : konum*

Fark ettiğim diğer şey ise telefonumu benden aldıkları zaman kaydedilen numaraydı . Bu numaranın Gölge'ye ait olduğu belliydi . Numarayı sorgulatsamda pek bir şey çıkmamıştı .
Sanırım bu numarayı benimle iletişime geçmek için almıştı .
Masada ki muhabbet gittikçe koyulaşmaya başlamıştı . Bir ara Onur Savcı'nın dâhi dinlediğini gördüm . Herkes baya dağıldığı için
Ağzımın içinde "bir işim var , gelirim sonra " diye mırıldandım . Sanki hipnoz olmuş gibi dedikoduyu dinledikleri için başları ile onaylamışlardı yalnızca .
Melinda onları dedikodu kazanının içine atmıştı bile .
Yalnızca arada bir kaç şey kulağıma geliyordu

' Baş savcı 'nın karısı Merve Hanım , Baş savcıyı avukat Serdar ile aldatmış !!'

'Söylendiği kadarıyla Nizami Bey'in kız kardeşinin kaynının kızı , bir davada dayanamamış hakimin üzerine atlamış ..!'

SONRAKİLERİN ÖNCÜLERİ : GÖLGE KİM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin