1

13.3K 425 45
                                    

Multi ben ve kankalarımın yaşadıklarımıza kahkaha attıktan 3 dakika sonrası

Desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum🦋
Keyifli okumalar🎀

ELMA REÇELİ

Elma reçelim hala gelmemişti. Bu nasıl kuryelik? Nerdeyse 22 yaşıma basacaktım,hala gelmemişti.

Bunun tek çözümü var oda ağzıma gelen her şeyi sayıp,o işini bilmez kuryeye gününü göstermekti.

Uygulamaya girip kuryelerin olduğu yorum kısmına girdim.

0543#:
Bu nasıl kuryelik!Tam 45 dakika oldu.Hala siparişim elimde değil. Getirmeden önce düğün mü yapıyor kendisi? Bir yıla getirirse altını da benden olsun.

İçim rahatlamıştı. Ohhh . Haketmişti ama böyle bir rezillik olabilirmiydi?
Bir kaç dakika sonra telefonum titremeye başladı. Nihayet siparişim geliyordu herhalde.
Mesaj kutuma girip gördüğüm mesajla sinirim daha beter bir hal aldı.

0545#: Beni neden şikayet ediyorsun?????????

Siz: Siparişimi erken getir!!

0545#:Sen beni şikayet etmek neymiş görürsün

Siz:Siparişimi getir

0545#: Bittin kızım sen!

Siz: Ben bitmem bitiririm. Senide bitirmiyeyim. Siparişimi getir.

0545#:O kıymetli siparişin birazdan gelicek ama nasıl bir halde gelir onu bilemiyorum.

Siz:

Siz: Naş naş yandan yandan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: Naş naş yandan yandan

•••

Telefonu kenara bıraktığımda, nihayet siparişim gelmişti. Kapının çalmasıyla kalkıp kapıyı açtım ama kimse yoktu. Kafamı sağa sola doğru yönelttim. Hala kimse yoktu. Kafamı aşağıya eğince gördüğüm manzara felaketti. En sevdiğim elma reçelim, resmen kavanozdan akarak kapı önümü berbat etmişti. Üstünde de reçele bulaşmış bir not vardı.

Sürprizzz!

Bu o allahın cezası kurye olmalıydı.

Ama o görürdü gününü...

🧚🏻‍♀️

İlk bölüm olduğu için biraz kısa tuttum zamanla bölümler uzayacak.
Sizi çok seviyorum🎀
Görüşmek üzere🦋

ELMA REÇELİ | TEXTİNG✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin