13

2K 101 9
                                    

Gece yazıyorum ama büyük ihtimalle sabah gelecek bölüme hoş geldiniz!
Tekrardan selam aşklarım
Geç bölüm geldi,çok özür dilerim ama bugün yoğundum.

Sizi çok seviyorum🎀
Keyifli okumalar🦋

Bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayın💐🧚🏼‍♀️

Elma Reçeli

ˏˋ°•*⁀➷˚ ༘♡ ⋆。˚*ೃ༄

"Pardon,siz kimdiniz?" Heyecanlı gözlerle ona bakarken birden afalladım.

Ne oluyor şuan,tam olarak,yani şuan benim beyin basmıyor.

Geveze inanki şuan benimde aklım basmadı. Evet tam olarak akıl sesimin adını geveze koymuştum. Bence çok da yakışmıştı.

Heyecanla bakan gözlerim,aniden soluverdi. Heyecanımın yerini buruk bir bakış almıştı. Tekrar dudaklarını araladı ve benim kim olduğumu sordu. Donakalmıştım,ne diyebilirdim ki? Kalbinde olduğum yeri hatırlamıyor du. Aşkımız gerçekten bu kadar sahtemiydi?

Aklımdaki soruları bir kenara atıp cevapladım."Be-ben Aslı,senin Aslı'n" Kaşlarını çattı. Beni baştan aşağıya bir kere hızlıca süzdü. Gözleri gözlerime kilitlendi. "Benim Aslı'm öyle mi?" Duraksadım,hemşire ve doktor Barış'ın kafasının önünde birşeyler yapıyorlardı. Doktor bana dönüp "Aslı hanım dışarıda konuşabilir miyiz?" Kafamı olumlu şekilde salladım. Doktorun arkasından odadan çıktım.

"Doktor hanım neler oluyor? Barış beni nasıl hatırlamaz?"Sinirle sesimi kontrol edemeyip yükselttim.Doktor nefes verdi. Dudaklarını yaladı ve araladı"Aslı hanım,Barış bey haftalardır komada. O an bir teşhis koyamadık ama görünüşe göre,kazada ani kafa çarpması sonucu hafızası geçici olarak silinmiş." Duraksadım yüzümü ekşittim"Geçici?"

"Yani bazı zamanlar Barış beyde silik silik,zamanla o anlarda yerine oturacak ve hafızası düzelecek" Ellerimle saçlarımı arkaya attım. "Doktor hanım resmen sevgilim beni hatırlamıyor farkındasınız değil mi?" Onu o kadar çok büyük bir heyecanla beklemiştim ki,şuan hayal kırıklığım tarif edilemezdi.Doktor ellerini cebine koydu."Farkındayım ama inanınki sürecin hızlanması için elimizden geleni yapacağız." Son kez burukça gülümseyip yanımdan ayrıldı."Allah kahretsin!" Sinirli bir şekilde Yağmur'a yazdım.

Yılan adlı kişiyi Karım olarak değiştirdiniz.

Karım

Siz:Yağmur aklımı kaybedeceğim neredesin?

Yağmur:Ne oldu? İyimisin Aslı?

Siz:Yağmur,resmen Barış beni unutmuş. Hafızası silinmiş ama kesik kesik. Yani büyük ihtimalle beni hatırlamıyor.

Yağmur:Oha

Yağmur:Şaka mı?

Yağmur:Bir kere şu kızın yüzü gülsün be kader.

Yağmur:Bekle geliyorum.

Siz:Hızlı.

Yağmur çevrimdışı

Aslı çevrimdışı
●●●

ELMA REÇELİ | TEXTİNG✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin