16

1.9K 88 35
                                    

Selam boncuklarım...
Sabah gelen bir bölüme hoş geldiniz..
Nasıl geçiyor bu sıcak zamanlar
Ben ölüyorum resmen.
Fazla uzatmadan bölüme geçiyorum.
Sizi çok seviyorum🎀
keyifli okumalar🦋

Bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayın💖

Elma Reçeli

☆°•☆°•☆°•☆°•☆°•☆°•☆°•☆

Barış ve Yağmur'un da gelmesiyle artık herşeyin çözüleceği o ana gelmiştik. Ben sinirli bakışlarımı Cenk ve Aysu'dan çekmezken onlar üçümüze de bakıyordu.

Barış yanıma gelip belimden tuttu. Onlara dönüp"ne oluyor burada? Cenk senin ne işin var burda?" Sesini yükseltti ve sinirli bir nefes verdi.Cenk sadece susuyordu. Aysu hemen atladı."Senin sevgilin bizi yanlış anladı ne olabilir." Ben iki adım atıp Aysu'ya yaklaştım."Şimdi tekrar aynı cümleyi söyle bakalım." Durdu. Tedirgin olmuştu. Yağmur da hemen arkamda, Aysu'ya nefret dolu bakışlar atıyordu. Barış Aysu'ya yaklaştı. "Benim sevgilim yalan söylemez. Ne halt yiyorsunuz burada?" Bir ayağımı yere vururken diğer ayağımı çapraz bir biçimde tutuyordum. Kollarımı birbirine bağlayıp konuşmaya başladım. "Ne mi yapıyorlar? Tabiki benim sevgilimin koynuna nasıl bir oruspu gibi girer onun planlarını yapıyorlardı." Herkes sustu. Konuşmaya devam ettim."Ah,Aysu sen hep böyleydin işte. İnsanları çekemez kıskanırdın. Cenk'tede öyle olmamışmıydı zaten. Sen böyle acınası bir insansın işte. Hayatın başkalarına ayak uydurmakla geçiyor.'Ellerini sıkıyor,sinirle gözlerinden yaş geliyordu. "Koynuma girmek mi?" Barış bu sözleriyle konuşmaya atıldı."Evet sevgilim. Aklı sıra birlik olup bizi ayıracaklar işte."

Cenk'e döndüm. Gözlerim dolmuştu. Onu bu halde görmek ne kadar garipti."Peki ya sen Cenk. Benim dostumdun,kardeşimdin sen bu hale nasıl dönüştün. Sevmek bu deil Cenk. Sen takıntılısın. Sevmek kıyamamaktır. Arkasından iş çevirmeden,yalan dolan olmadan inanmak,güvenmektir." Gözümden akan yaşı usulca sildim. "Senin için artık üzülmeyeceğim. Çünkü sen zaten en yanlış dostmuşsun. "Cenk'in gözlerinden akan yaşları dikkate almadan,Aysu'ya döndüm."Şimdi ikinizde hayatımızdan defolup gidiyorsunuz." Sertçe konuşmalarımı bitirdikten sonra,Barış güvenliklere seslendi. Barış'ın evi villa tarzıydı. Babasından kalan miraslardan biriydi. Mal varlıkları çoktu ama Barış hazır para yerine, her zaman çalışmayı seçmişti.

Güvenlikler ikisini de dışarıya çıkardıktan sonra. Bizde artık sevgilimin doğum gününe geçebilirdik.

Barış herşeyden habersiz içeriye girdi.İçeriye girdiğimizde karanlık olan her yer bir anda ışıl ışıl parladı.Bütün arkadaşları yüksek sesle bağırmaya başladılar."İYİKİ DOĞDUN BARIŞ,İYİKİ DOĞDUN,İYİKİ DOĞDUN,İYİKİ DOĞDUN BARIŞ.." Alkış sesleri uyumlu bir ritim sürdürüyordu. Şaşkın olan sevgilime kocaman sarıldım. "İyiki doğdun sevgilim." Dudaklarına içten bir öpücük kondurup,masaya doğru yürüdük. Ağzı kocaman açılmış gülüyordu. Aşırı mutlu olmuştu.

Aslı Başaran bir gönderi paylaştı

Aslı Başaran gönderisinde Barış Çınar'dan bahsetti

Aslı Başaran gönderisinde Barış Çınar'dan bahsetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ELMA REÇELİ | TEXTİNG✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin