23

1.7K 72 100
                                    

Selamm,canlar
Son 2 bölüm kaldı finale..
Bu güzel ve kısa hikayemizin sonuna yaklaştık.
Okulların da açılmasına az kaldı o yönden de heyecanlıyım.
Ama üniversitelerimiz açılmaya bilir
Bu ihtimal beni üzüyor çünkü arkadaşlarımı oldukça özledim.
Vize ve finalleri saymazsak tabi...
Her neyse daha fazla sizi tutmadan güzel mi güzel bölümüzüze hoş geldiniz.

Sizi çok seviyorum🎀
Keyifli okumalar🦋

Bol bol satır arası yorum yapmayı unutmayın💐🧚🏼‍♀️

Elma Reçeli
●■●■●■●■●■●■●■●■

Sahip olmak,bir olmak tek vücutta.. Arzulamak,deli gibi nefes nefese kala kala öpme isteği..Kokusuyla nefes alabilmek..İlahi bir tat,tenini her öpüşümde dudaklarımda kalan...Tanrıçaları kıskandıracak kadar yakışıklılığa sahip bir mucize ve bu mucize kollarımın altında şuanda..Her soluğumda kokusuyla mest olurken,ellerim durmak bilmeden keşifini sürdürüyor belinin her santiminde..

Dudaklarının tadına doyamıyorum bir türlü,her zaman ona karşı bir açlık var bedenimin her zerresinde..

Arzulamak kadar farklı bir duygu,sahip olmak..Evet içimde kopan bu fırtına ve hislerimin tek açıklamasını yapabilen kelime sahip olmak...

Ona sahip olmak tek istediğim değil tabiki,hislerimin onunla aynı bedende birleşmesi,yaşadığım duyguları ona aktarabilmek. Bu kadar mahrem olan kapalı sandıklarda gizlenen tüm hücrelerinin benim olacağını bilmek,işte bu tam olarak hislerimin tavan yapmasına sonuç doğuruyordu.

Bunları düşünmek bile çıldırmama,kontrolümü kaybetmeme yetiyordu. Onu deli gibi arzuluyordum. Sahi insan bu kadar arzuladığı bir bedene,ne kadar karşı koyabilirdi?

Karşı koyamıyordum bir türlü mantığımın, aklımın önüne geçen duygulara. O şehvet o tutku,kısacık süren,beni delirtmesine yetecek o dokunuşları..

Elleriyle belime dokunuşları,bedenimdeki o titreme,o arzulama bunlara karşı koyamıyordum. Vücudumda oluşan ısınma,sıcaklık bunlar ona verilen tepkilerimden başka birşey değildi.

Bu kadar narin ve delirtici dokunuşları beni iyice cezbederken,sevdiğini hissedebiliyordum. Beni o kadar güzel seviyordu ki. Bilmiyorum,belki de böyle hissediyordum ama sevmeseydi hissetmezdim değil mi?

Seven hissettirir Barış'ta tam olarak öyle yapıyordu. Hissettiriyordu.

Bedenimin sonsuza kadar duyduğu bu susuzluğu doyumsuz bir biçimde onda gideriyordum. Onun dudaklarında...Ruhumda oluşan bu boşluğu doldurabilmek için hunharca öptüğüm o dudaklardan,dudaklarımı nefes nefese kala kala ayırdım. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Tıpkı dudaklarım gibi...

Bu da neydi?Bu duyulan susuzluk neydi? Aşk bu muydu? Doyumsuzca sevmek,yeri gelince bencillik yapmak,çok istemek,onu her şeyden çok istemek...

Elleri yavaş yavaş belime doğru kayarken,belimi dikleştirdim. Bu oluşan arzu ve istekle,içgüdüsel olarak ona yaklaştım. Dokunuşları ile belimin çizgisinin belirginleştiğini anlayabiliyordum. Dengesiz bir biçimde elleri belimde dolanırken git gide aşağılara temas etmeye başladı. Bu hareketleri beni çileden çıkarırken,şimdiden ıslandığımı anlayabiliyordum.

ELMA REÇELİ | TEXTİNG✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin