Nah szóval ugrunk az idővel 16:00 óra mondtam a csajoknak jók voltatok inenn folytassuk hétfőn mivel péntek van!
Nah azt nem is mondtam míg edzetünk Tom feltünően nézzet engem de különösen nem foglalkoztam vele
Mindenki már be ment a öltözőbe én még maradtam mert össze pakoltam mindent!
Egyszer csak Tom oda jött hozzám
Tom : rohadtul jó volt nézzni téged nagyon dögös vagy nem e lenne kedved velem találkozni holnap egy buliba?
Én : persze hogyne hánykor?
Tom : este 22:00 ha úgy meg félel?
Én : persze!
Tom : akkor ezt meg beszéltük cicus!
Én : mosolyogtam és el köszöntem tőle adtam neki két puszit és láttam rajta hogy eléggé tetszett neki!
Én : magamban meg cicus ez jó a nagy ego fejü Tomikaaa!!
Nah be mentem az öltözőbe egyedül Izabella barátnőm volt ott meg várt engem!
Izabella : mi tartott ilyen sokáig?
Én : hát oda jött hozzám Tom és el hívott engem bulizni holnap este 10re
Izabella : ohhh lehet be jösz neki!!
Én : én miből gondolod?
Izabella : egyértelmű!!
Én : jó hagyjuk ezt a témát fel öltöztem és Izabellaval mentünk a kocsimhoz elsőnek Izabellát haza vittem!
És 1 óra múlva haza értem én is!
Én : tuti nem jövök be Tomnak hagyjuk már!
Nah de csajos együnk aztán pihi!
Ugrunk az idővel este van le fekvéshez készülök le mosom a sminket stb arc ápolás!
Be feküdtem az ágyban és gondolkodtam Izabella szavain!.
Lehet még is be jövök Tomnak?
Én : ahh az ki zárt vagy lehet de nekem már az is meg felelne ha csak úgy lennénk............. Értitek!!
Ezzel el is aludtam nem gondolkoztam tovább!!
Ja és el felejtettem az elején mondani de így nézzél ki!!