Nah szóval mivel latin buli van!
Tom : meg fogja a kezem és utánunk jönnek a többiek is!
Közösen mit igyunk van nagyon sok jó koktélt az étlapon!
Tom : bizzd rám cicám! Perverz mosollyal mondja!
Én : rendben de akkor finom legyen és üssön mint egy segbe rúgás mert ma nagyon jól akkarom érezni magam még mindig én beszélek oda szólok a többiekhez jók lesznek ezek az italok mindenki persze az a lényeg hogy üssön!
Tom : nah cicám itt van az italod koccinsunk mindenki egsss!!!
És egyszer csak meg hallottam a kedvenc zenémet és el futottunk!Izabellaval táncolni kavargatunk meg stb hullámzott a testünk nem gyengén!Itt egy pár kép a buliról és a zenéről amire táncoltunk!
És egyszer csak Tom oda jött a hátam mögé az első képen látható hogy táncoltunk Tommal!
És én észre vettem hogy Tomnak nagyon tetszik hogy táncolok kavargattam alá és egyszer csak fel kapott és mondta a fülembe hogy kicsit menyünk privát helyre ahol csak kettesben lehetünk kicsikét!
Én : mivel rengeteg italt meg ittam és a fene bánya csak jó lehet ami lesz!
Nah itt egy pár kép is ahogyan csókolóztok!Elég hevesen csináltátok és én nagyon élveztem de ahogyan láttam Tom is!
Mert eléggé kemény volt ott valami lent!!! Khmmm
Tom : én most akarlak itt és most!!!!
Én : én is akarlak de ne itt inkább menyünk att hozzátok ha lehet?
Tom : okes akkor menyünk a kocsimhoz!
Be szálltunk és én rá tettem a lábaimat Tomra
És erre ő még jobban fel izzgult és már nem bírta tovább!
De egy kicsit korábbira térve a többiek keresni kezdtek minket és
Izabella : hívni kezdett
Én : fel vettem igen?
Izabella : hol vagy?
Én : Tommal a kocsijába úton vagyunk hozzájuk és khmmm érted lesznek dolgok!!
Tom : ezt végig hallgatta és eléggé tetszett neki ahogyan erről beszelegetsz a barátnőddel!
Izabella : jah rendben akkor majd holnap mesélj kérlek okes?
Én : rendben fogok sziooo puszii csajos
Izabella : szio puszz!!
Nah akkor ott tartottam 10perc és ott lesztek Toméknál!
Meg is érkeztetek
Tom : fel vett az ölébe és úgy vitt be a szobajaig
Le tett és te oda mentél az ágyához amíg ő keresett egy aprosagot a fiókjában durexet!!
De amíg ő kereste addig már te melltartóba és tangába voltál!
Amint ezt Tom meg látta azonnal vetkőzni kezdett!
És be esetetek az ágyba és
Tom : úgy kívánlak beby!!
Én : én is téged cicafijuuu
Tom : ahhh meg halok tőled az a bomba tested!! Le vette mindent rólam meg magáról is és fel helyezte magának a lufijat!
És mivel én már nem vagyok szűz így nem fog fájni!
Tom : mehet?
Én : igen!
Tom : be rakta egyre hevesebben gyorsabban csinálta!!
Én : nyögtem sóhajtoztam uristen ez az ahhh meg halok annyira jó vagy Tom!!!
Tom : ahh te se vagy semmi annyira jó vagy ki mondani nem lehet ahhhhhh tom is hangokat adott ki!!
Kb 1 órája csináltátok!
Minda2en el mentetek és mivel annyira az alkohol hatása bennetek volt így hamar be is aludtattok!
Itt egy pár kép a szexy éjszakárolInnen folytatódik!