Nah az idővel kicsit ugrok!
Nah este 20:00 van ideje készülődni smink ruha stb
Be vágom milyen a smink meg a ruha!Nah csajos kész is vagy bomba vagy mint mindig de még van egy kis idő 21:56 perc van!
De nem soká mennem kell nem Tom jön értem mert én le szerveztem magamnak egy limuzint mert ha már adjuk meg a módját a meg jelenésnek azt akartam hogy Tom dobjon egy hátast ha meg látt!
Nah duda szóra lettem figyelmes meg jött értem a limuzin!
Anya : nah jo mulatást kicsim és vigyázz magadra védekezzél ha lehet nem akkarok meg nagymama lenni!
Én : pfhhhuu anya okes vigyázzok egy olyan ciki már nah de Mind1
Mennyünk és száljunk be a kocsiba!Ilyen belül valami gyönyörű!!
Mivel elég messze van club ahova megyek de nem baj mivel én el hívtam Izabellát is bulizni mert a legeslegjobb barátnőm nem hiányozhat onann!
Jah azt el felejtettem meg írni hogy is nézz ki Izabella!
Ez itt ő!Egy szőke és egy barna hajú csajszikkal sosincs bíráss!
Lassan meg érkezünk!
Így nézz ki a hely ahova megyünk!Kb 15perc és ott vagyunk a soför mondta!
Én : rendben!
Nah oda értünk és amikor ki szálltunk és meg láttot engem Tom majd ki ugrott a szeme!
Így nézzet!
Tom : atyauristen de dögös vagy!! Játszani kezdett a szajpc-jevel
Én : köszönöm meg öleltem adtam neki egy puszit!.
De azt el is felejtettem a többiek is itt vannak Bill Gregor Gusztav is!
Bill : gyönyörűek vagyotok!
Mi : köszönjük!
Nah mindenki egyszerre bulizunk!!